|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Buzz!: Quiz TV (ps3)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
husk lige at sætte kryds på ønske listen
Længere tid til at svare på spørgsmålene: mere tid til at svare på spørgsmålene Når der kommer et spørgsmål som du har svært ved at besvare så tryk på PlayStation Logoet også vil spillet holdes på pause. Trofæer:Færdiggør en af disse ting for at få præmien.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 29-05-09 kl 09:57. Grund: påmindelser |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til themaster |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lækkert themaster. Den har jeg indsat nu BUZZ! Quiz TV - PS3 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:46.

【ツ】
Linear Mode