|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] The Sims 2 Pets Wii
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
Jeg har nogle koder til The sims 2 pets wii
Snyde Gnome Selv i hjemmet, hold B, og tryk på Op, Venstre, Ned, Højre. Hvis du har indtastet koden korrekt, vil du høre en lyd. tryk B, og snyde Gnome vises foran huset ved siden af fortovet. tryk på Gnome også få 9999 Simoleons. Dette kan gentages så mange gange som ønsket, indtil du når 999.999 Simoleons. gå 6 timer får ud Gøre det muligt at "snyde Gnome" er der, og tryk derefter på Højre fem gange, også Venstre. En mulighed for at gå 6 timer frem i tiden uden at der skere noget med din Sims eller dine dyr. Skift færdigheder Gøre det muligt at "snyde Gnome" er der, derefter trykke ned tre gange, op tre gange. En mulighed for at ændre færdigheder vil nu blive vist på snyde Gnome. ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak bolt.
Jeg har omskrevet en lille smule og indsat her: The Sims 2: Pets - Wii | Snyd.dk Snydekoder med dit navn
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 31-05-09 kl 21:41. |
|
|
|
| Skulderklap til SnydAdmin af: | Taizun (01-06-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:45.

【ツ】

Linear Mode