|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
-EN- kode til Hitman codename 47 den virker!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej B,j er her med en ny kode jeg opdagede for et år siden på en måde=D en sjov historie.
jeg søgte på google om nogle til / til mine lektier=D, men så fandt jeg et navn som hed kim bo kastekniv...det hørte jeg så lidt om så brugte det som bruger navn på Hitman codename 47. et år senere./nu jeg blev ældre og så har jeg løst til at skrive første bogstav i nanve stort jo så jeg skiftede navnet på det og så blev det til -Kim Bo Kastekniv-!!!!! det blev en kode!!jeg fortæller lige koden. neden under denne linie Du skal blot lave en ny profil med Navnet ''Kim Bo Kastekniv'' så har du completed alle baner og du har alle våben og masser a' penge ![]() ![]() så gad jeg søge på det på nettet og fandt ud af det er en kode den er (bekræfted) så Brug denne kode! !PS! første bogstav i hele navnet SKAL! være med stort som ''Kim Bo Kastekniv'' tak fordig du kiggede ind hav' en go dag![]() ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
| Skulderklap til Blackjack af: | freddyz (24-05-09) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay BB er også lettere at skrive=D Takker
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:40.

så brugte det som bruger navn på Hitman codename 47. et år senere./nu jeg blev ældre og så har jeg løst til at skrive første bogstav i nanve stort jo
så jeg skiftede navnet på det og så blev det til -Kim Bo Kastekniv-!!!!! det blev en kode!!

Linear Mode