|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
jeg har en kode til need for speed carbon til ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har kigget lidt rundt på nettet, og ingen af de størrere sider har denne kode liggende i deres system. Er du sikker på at denne virker, og er fra en trofast kilde?
Og kunne du venligst vedlægge et link til kilden, inden den lægges ind i Snydekode indekset? ![]() På forhånd tak
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Hjemmesiden du linker til, eksisterer ikke.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af SnydAdmin; 22-05-09 kl 14:34. |
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2009
![]()
|
den virker på den her computer, Admin. For jeg har selv været inde på flere hjemmesider hvor jeg fandt koder og en af hjemmesiderne var www.koderneshjemsted.dk. Så næste gang må du tænke dig om.
|
|||||||||||
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
I al fald virker siderne ikke for os andre.
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2009
![]()
|
på min virker det og jeg har opdaget en ny hjemmeside som hedder IncrediBots - Online Robot Physics Game!. SLUT
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Tråden kommer ingen vegne på denne måde, så jeg låser den. Vil du oprette en seriøs tråd, vil jeg råde dig til at gøre det med nogle mere pålidelige kilder.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:40.

og det er til åbn alle baner og koden er:
det er jo til
eller 

Linear Mode