|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Counter-Strike - PC (tilføjelse)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan aktiverer jeg konsollen (mini tutorial)?
1. Åben Steam og gå under Games/Spil. 2. Højreklik på Counter-Strike (virker også i Source) og vælg properties/egenskaber. 3. Vælg dernæst "Set launch option..." og et lille teksvindue vil poppe frem. 4. Skriv følgende i teskvinduet: "-console" (uden gåseøjne). 5. Gå ind i spillet. Konsollen er nu aktiveret .Grundlæggende snydekoder/commands til alle Counter-Strike spillene Imens du spiller, skal du i konsollen skrive sv_cheats 1, for at aktivere snydefunktionen. Udødelighed - God Få våben og penge - Impulse 101 Flyve mode - Fly Flyve igennem alt - Noclip Fjender kan ikke se dig - Notarget Slå alle bots ihjel - Bot_kill Skift bane - Changelevel [banenavn] Genstart runden - SV_restart 1 eller sv_restartround 1 SV_gravity # (# erstattes med et tal f. eks 100). Der findes mange flere snydekoder/commands til Counter-Strike, men det ville tage en uendelighed at skulle skrive dem ind - bare det at skulle finde dem er svært. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super godt. Har lagt det op..
heh arbejder så hurtigt jeg kan Indekset er ikke så fleksibelt som man kunne håbe så det tager lidt tid at tilrette.Snydekoder Counter-Strike - PC - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Hva med at lave en med CS:S siden det er meget størere ind CS.. her er cover ::
![]() og lidt snydekode : sv_cheats 1 skal være på for at de virker.. ikke særlig mange servere har det. ellers kan du jo altid lave din egen.... skriv følgene i konsol : r_drawothermodels 2 = laver modellerne i wireframe mat_wireframe 2 = laver hele mappet i wireframe sv_gravity 150 = gør så du kan hoppe skide højt noclip = gør så du kan flyve over alt og ikke kan blive såret host_framerate 5 = gør så du kan løbe rigtig hurtigt r_drawrenderboxes 1 = laver nogle esp boxe omkring spillerne også lidt for det sjove : r_aspectratio 7 = gør så det ligner du er fuld r_colorstaticprops 1 = laver murene om til et diskotek r_aspectratio 0.5 = gør så du kan zoome ind med alle våben ligesom med awp. mat_proxy 3 = gør så mappet bliver grønt og normalt konstant mat_luxels 1 = gør alt i blå tern fundet og skrevet af mig :P
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der er commands til CS i lang baner :P.
Commands ofte brugt til server: Hostname "Server navn" sv_lan 0 heartbeat rcon_adress (skriv rcon kodeordret) sv_alltalk 1 Ovenstående bruger jeg som regel .EDIT: Hvis du ønsker at se din FPS in-game uden at bruge Fraps som hjælpemiddel, kan du bare skrive "net_graph 1", og en lille box i højre hjørne viser din FPS. Sidst redigeret af † Daniel †; 01-07-08 kl 00:37. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok, jeg har smidt det nye billede ind sammen med cover. Det er fint nok at vise med billede at det virker til flere udgaver
![]() Og har indsat yderligere koder fra tråden her. Desuden linker jeg nu fra snydekoden i indekset til denne tråd i forummet, hvor folk så kan finde yderligere koder som der nu kommer hen af vejen
|
![]() |
| Tags |
| counter strike, counter-strike, snydekode |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:45.

.

【ツ】

Linear Mode