Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Snydekoder > Jeg har en ny snydekode

Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk
Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til.

[INDEKS] Swat 4 - Pc

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 30-06-08, 21:14   #1 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard [INDEKS] Swat 4 - Pc

Snydekoder til FPS-spillet SWAT 4 til PC. Oversat til dansk.

Find "swat4.ini"filen i \SWAT 4\mappen. Åben den med notesblok og led efter "[Engine.Game.Engine]". Under denne sektion skal du finde "EnableDevTools=False" og udskifte False med True. Gem filen. Snydekoder er nu tilgængeligt.
!Husk at lave BACK-UP, før du ændrer i filen!

Beskrivelse: SWAT 4 er det 4. spil i serien og er desuden et glimrende spil, hvis du skriger efter realisme og altid har drømt om at storme et hus med resten af SWAT-teamet

Snydekoder:
Tryk '~' for at åbne konsolvinduet. Indtast en af følgende koder, for at aktivere deres funktion:

behindview <0> - Se dig selv fra 3rd persons kamera. 1 slår det til og 0 slår det fra.

open mapname - Load en bane.

god - Udødelighed.

invisible <1> - Usynlighed.

fly - Flyve mode.

ghost - Flyve igennem vægge.

walk - Normal gå gang.

setgravity <integer> - Bestem tyngdekraften.

setjump <integer> - Bestem hvor højt du skal hoppe.
Black1 (15-04-09), themaster (11-04-09), utan (15-04-09)
Gammel 30-06-08, 23:57   #2 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

God kode igen Daniel. Den er indsat i indekset:
SWAT - PC - Snydekoder - Snyd.dk | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks

Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 05:10.
SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 10-04-09, 19:23   #3 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Black1's Avatar

Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Sjælland
Black1 har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 1,034, Level: 17 Points: 1,034, Level: 17 Points: 1,034, Level: 17
Level up: 34% Level up: 34% Level up: 34%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Talking hjælp

Hej Daniel vil du sige mig hvordan jeg gør det der for jeg kan slet ik finde rundt i det så hvis du vil må du gerne fortælle lidt mere detaljeret hvordan man gør det. gør du det er du en engel
Black1 er offline   Citer
Gammel 11-04-09, 16:18   #4 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Prøver at fortælle det i punkter:

Før du starter, husk at tage en backup af filen "swat4.ini".

1. find filen ved navn "swat4.ini", som befinder sig i din installationsmappe.

2. åben filen med notesblok og led efter "[Engine.Game.Engine]" iblandt teksten.

3. forneden af "[Engine.Game.Engine]" finder du også "EnableDevTools=False" et sted.

4. Udskift så "EnableDevTools=False" med "EnableDevTools=True".

5. gem filen.
Black1 (15-04-09)
Gammel 11-04-09, 17:32   #5 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 42% Aktivitet: 42% Aktivitet: 42%
Standard

Hmm, jeg synes altid at det har været lidt mærkelig når det kom til at tage backups. Der har været perioder, hvor begge filer blev ændret på samme tid...?
"What do you wish to hear? That I once believed in the code of the Jedi? That I felt the call of the Sith, that perhaps, once, I held the galaxy by its throat? That for every good work that I did, I brought equal harm upon the galaxy? That perhaps what the greatest of the Sith Lords knew of evil, they learned from me?"
Darth Master er offline   Citer
Gammel 11-04-09, 17:36   #6 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Darth Master Se Indlæg
Hmm, jeg synes altid at det har været lidt mærkelig når det kom til at tage backups. Der har været perioder, hvor begge filer blev ændret på samme tid...?
Det er fordi du ved en fejl har kommet til at lave en ''Genvej'' istedet for en ''Kopi''. Der er én vis forskel.

En genvej henviser blot til en fil, hvor en kopi er en fil for sig selv, med samme indhold som den originale fil havde i det øjeblik du kopierede den.

Laver man en genvej, vil alt der ændres i genvejen også blive ændret i selve filen.

Derfor er det vigtigt at man skelner imellem at lave en ''Kopi'' og en ''Genvej''

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Gammel 11-04-09, 17:43   #7 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 42% Aktivitet: 42% Aktivitet: 42%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Taizun Se Indlæg
Det er fordi du ved en fejl har kommet til at lave en ''Genvej'' istedet for en ''Kopi''. Der er én vis forskel.

En genvej henviser blot til en fil, hvor en kopi er en fil for sig selv, med samme indhold som den originale fil havde i det øjeblik du kopierede den.

Laver man en genvej, vil alt der ændres i genvejen også blive ændret i selve filen.

Derfor er det vigtigt at man skelner imellem at lave en ''Kopi'' og en ''Genvej''
Ooh, ja det er nok derfor. Tak!
"What do you wish to hear? That I once believed in the code of the Jedi? That I felt the call of the Sith, that perhaps, once, I held the galaxy by its throat? That for every good work that I did, I brought equal harm upon the galaxy? That perhaps what the greatest of the Sith Lords knew of evil, they learned from me?"
Darth Master er offline   Citer
Gammel 15-04-09, 13:28   #8 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Black1's Avatar

Lightbulb Har du SW4??

Har du SWAT4???? hvis du har så gik når du er online efter cripzkiller ok jeg vil medglæde spille med andre som jg ved hvem er lidt så hvis du har, kig efter cripzkiller

God dag til dig

EDIT1 af Taizun: Hvordan pokker for jeg alt det der frem og hvor ligger det der backup noget henne???. det er fordi jeg har ik siddet med såd'n noget før så hjælp mig lidt med at finde ud af hvordan man lukker op for det.

MVH. Black1

EDIT2 af Taizun: Det Behøves du ik at svare på det dernede. Jeg har fundet ud af det, Takker meget til jer som der har været med til at skrive i den her tråd og takker TDanielT

[Rykkede lige dine indlæg sammen for dig, da jeg kan se at du ikke har skrevet nok indlæg til at have adgang til ''Edit'' funktionen. Vær dog opmærksom på denne funktion, så snart du får adgang til den(Mener at adgangen opnås ved 25-30 indlæg)] - Taizun

Sidst redigeret af Taizun; 15-04-09 kl 20:35.
Gammel 01-05-09, 11:25   #9 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Black1's Avatar

Standard ok

Ok, så ved jeg det. jeg tog for resten fejl. jeg troede jeg havde set hvad jeg gjorde forkert før men det så jeg ik... så hvis i gider. så fortæl HVAD for et program jeg skal ind i for at gøre det, jeg har set at det var inde på noget er lignede ''dokumenter'' men det er det vist ik. fortæl hvis i gider, og ja, jeg er lidt forvirret men tag jer ik af det. jeg kan bare ik forstå hvad man skal ind i

MVH. Black1
Svar

Tags
snydekode, swat 4

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:58.