|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Hitman: Blood Money - PC
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tja... jeg vil gerne blive ved
![]() Snydemenu Vær opmærksom på at for at åbne snydemenuen, bliver du nød til at lave om på et af spillets filer, lav en backup hvis noget skulle gå galt. I spillets mappe skal du finde filen ved navn: hitmanbloodmoney.ini og åbne den i notepad. I slutningen af filen skal du tilføje følgene linier tekst: EnableCheats 1 EnableConsole 1 Når du så er inde spillet, skal du trykke C for at få menuen frem, vælg så hvilken kode du vil have, og tryk ENTER. Navnet på koderne, og hvad de gør - god 1 = godmode (Uovervindelig) infammo = Uendelig ammunition giveall = Alle ting invisible 1 = Usynlig
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af SnydAdmin; 05-01-09 kl 00:11. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har yderligere fundet disse og oversat:
Beam here = Vil teleporte Agent 47 til der dit sigtekorn peger Teleport = Vil teleporte Agent 47 til bestemte steder på en level Show OSD = 1 for at vise HUD, 0 for at gemme Time Multiplier = sæt tiden op Invisible Mode 1 eller 0 = Usynlig God Mode 1 = eller 0. Du tager ingen skade. Complete level = Du vil gennemføre alle objectivesog modtager rating af Silent Assassin. InfAmmo = Uendelig ammo InfClip = Samme som InfAmmo, dog skal du ikke reloade mere Test Cloth = Afprøv tøj fra spillet Et par af dem går lidt imod dine. Er der mon nogle som kan afprøve hvilke der virker?
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Hey allesammen, jeg ville høre om der er nogle kloge hoveder der kan fortælle mig, hvordan man gør snydekoder tilgængelige i spilet til pc. Jeg ved hvordan man gør og alt det, men jeg kan ikke få det til at virke. Har prøvet alt...
Nogen der kan forklare det enkelt og rigtig? ![]() og ved nogen hvornår Hitman 5 kommer på markedet? Sidst redigeret af jakobastairmattsson; 04-01-09 kl 22:50. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg har lige læst mig til at dette kun virker til version 1.0 af spillet. Hvis du har opdateret versionen online er der vist ingen koder.
Ingame cheat menu (Virker kun i version 1.0 af spillet) Editer hitmanbloodmoney.ini Tilføj EnableCheats i slutningen af filen og gem. Åben spillet og mens du er på en level tryk C for at åbne ingame cheat menuen. Vælg derefter en cheat. Gennemfør en level straks: Efter du har lavet rettelsen i din ini fil kan du springe levels over ved at trykke SHIFT+C - den pågældende level vil afslutte med dine nuværende stats. Bruger du denne cheat i starten af en level vil du modtage en Silent Assassin rating. Dette er lidt forskelligt fra themasters version. Prøv dette
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 05-01-09 kl 00:13. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
BUMP - Skal indekseres...
(Har ik lige selv tiden til det nu, men gør det senere hvis jeg har tid der)
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
super dupper
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| hitman, hitman blood money, snydekode |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:37.

【ツ】

Linear Mode