|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Grand Theft Auto: Liberty City Stories ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Indtastes i gameplay
Få $250.000 - L1, R1, Trekant, L1, R1, O, L1, R1 Hurtigere tid - L1, L1, Venstre, L1, L1, Højre, O, X Aggressive billister - Firkant, Firkant, R1, X, X, L1, O, O Sort trafik - O, O, R1, Trekant, Trekant, L1, Firkant, Firkant Hvid trafik - X, X, R1, O, O, L1, Trekant, Trekant Krom trafik - Trekant, R1, L1, Ned, Ned, R1, R1, Trekant Alle trafiklys grønne - Trekant, Trekant, R1, Firkant, Firkant, L1, X, X Ødelæg alle biler - L1, L1, Venstre, L1, L1, Højre, X, Firkant Biler kører på vandet - O, X, Ned, O, X, Op, L1, L1 Perfekt styring - L1, Op, Venstre, R1, Trekant, O, Ned, X Fremkald en Rhino - L1, L1, Venstre, L1, L1, Højre, Trekant, O Fremkald en Trashmaster - Trekant, O, Ned, Trekant, O, Op, L1, L1 Få liv - L1, R1, X, L1, R1, Firkant, L1, R1 Få armor - L1, R1, O, L1, R1, X, L1, R1 Våben sæt 1 - Op, X, X, Ned, Venstre, X, X, Højre Våben sæt 2 - Op, Firkant, Firkant, Ned, Venstre, Firkant, Firkant, Højre Våben sæt 3 - Op, O, O, Ned, Venstre, O, O, Højre Mere politi - L1, R1, Firkant, L1, R1, Trekant, L1, R1 Mindre politi - L1, L1, Trekant, R1, R1, X, Firkant, O Selvmord - L1, Ned, Venstre, R1, X, O, Op, Trekant Gør gameplay langsommere - R1, Trekant, X, R1, Firkant, O, Venstre, Højre Gør gameplay hurtigere - R1, R1, L1, R1, R1, L1, Ned, X Solskin - L1, L1, O, R1, R1, Firkant, Trekant, X Tåge - Op, Ned, Trekant, Op, Ned, X, L1, R1 Overskyet - Op, Ned, X, Op, Ned, Trekant, L1, R1 Regn - Op, Ned, Firkant, Op, Ned, O, L1, R1 Klar himmel - Op, Ned, O, Op, Ned, Firkant, L1, R1 Alle fodgængere har våben - R1, R1, L1, R1, R1, L1, Højre, O Fodgængere angriber dig - L1, L1, R1, L1, L1, R1, Op, Trekant Fodgængere går amok - L1, L1, R1, L1, L1, R1, Venstre, Firkant Store hoveder - Ned, Ned, Ned, O, O, X, L1, R1 Folk følger efter dig - Ned, Ned, Ned, Trekant, Trekant, O, L1, R1 Ny størrelse på motorcykelhjul - O, Højre, X, Op, Højre, X, L1, Firkant
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du går sku også godt til den i dag themaster
Skide godt.Endnu en GTA titel i PS2 sektionen vi ikke havde. Er indsat Grand Theft Auto Liberty City Stories (GTA) – PS2 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-03-10 kl 03:56. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tror ikke der er nogen
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| grand theft auto, liberty city stories, ps2, snydekode |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:51.

Skide godt.
【ツ】

Linear Mode