|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
GTA vice city ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Når man er inde i spillet skal man bare gøre det her.
Våben gr. 1 - R1, R2, L1, R2, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Højre, Op Våben gr. 2 - R1, R2, L1, R2, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Ned, Venstre Våben gr. 3 - R1, R2, L1, R2, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Ned, Ned Fuld amor - R1, R2, L1, X, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Højre, Op Fuldt liv - R1, R2, L1, Cirkel, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Højre, Op Mere eftersøgt - R1, R1, Cirkel, R2, Venstre, Højre, Venstre, Højre, Venstre, Højre Mindre eftersøgt - R1, R1, Cirkel, R2, Op, Ned, Op, Ned, Op, Ned
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | SnydAdmin (20-03-10) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækkert. Vice City PS2 havde vi endnu ingen koder til. Er nu indsat:
Grand Theft Auto Vice City (GTA) – PS2 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 04:42. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Guest
|
Citer:
![]() |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Du skal køre bilen, jo mere fart, jo mere opdrift får du og vupti, så er du i luften.
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
her er flere
lav en Rhino tank Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle lav en Bloodring Racer Down, R1, Circle, L2, L2, X, R1, L1, Left, Left lav en Bloodring Banger Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 lav en Hotring Racer #1 R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1 lav en Trashmaster Circle, R1, Circle, R1, Left, Left, R1, L1, Circle, Right lav en A Caddie Circle, L1, Up, R1, L2, X, R1, L1, Circle, X agressive bilister R2, Circle, R1, L2, Left, R1, L1, R2, L2 pinke biler Circle, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, Right, Circle Dodo kode (Press Analog Stick back to F) beklager forstod ikke det) ![]() Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 gør tiden hurtigere Circle, Circle, L1, Square, L1, Square, Square, Square, L1, Triangle, Circle, Triangle tågede vejr R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, X stormvejr R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Circle meget overskyet R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square overskyet R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Triangle Sol R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Down biler køre på vand Right, R2, Circle, R1, L2, Square, R1, R2 hurtigere biler Right, R1, Up, L2, L2, Left, R1, L1, r1, R1 perfekt drejning Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1 vis Media Level Meter R2, Circle, Up, L1, Right, R1, Right, Up, Square, Triangle skift dæk størrelse R1, X, Triangle, Right, R2, Square, Up, Down, Square selvmord L2, Down, R1, Left, Left, R1, L1, L2, L1 Bikini piger med våben Right, L1, Circle, L2, Left, X, R1, L1, L1, X politiet bliver genoplivet Circle, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, Right, X folk har våben (Advarsel kan ikke slås fra) R2, R1, X, Triangle, X, Triangle, Up, Down folk hader dig ([SIZE="3"]Advarsel kan ikke slås fra) Down, Up, Up, Up, X, R2, R1, L2, L2 folk gør oprør ([SIZE="3"]Advarsel kan ikke slås fra) Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1 langsom tid Triangle, Up, Right, Down, Square, R2, R1 sorte biler Circle, L2, Up, R1, Left, X, R1, L1, Left, Circle pinke biler Circle, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, Right, X spræng biler i luften R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 lav en Sabre Turbo Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left lav en Love Fist R2, Up, L2, Left, Left, R1, L1, Circle, Right lav en Romero's Hearse Down, R2, Down, R1, L2, Left, R1, L1, Left, Right lav en Hotring Racer #2 R2, L1, Circle, Right, L1, R1, Right, Up, Circle, R2 spil som Love Fist Guy #2 R1, L2, R2, L1, Right, R2, Left, X, Square, L1 forføre (nogle kvinder følger dig) Circle, X, L1, L1, R2, X, X, Circle, Triangle skift tøj Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right spil som Ricardo Diaz L1, L2, R1, R2, Down, L1, R2, L2 spil som Lance Vance Circle, L2, Left, X, R1, L1, X, L1 spil som Candy Suxxx Circle, R2, Down, R1, Left, Right, R1, L1, X, L2 spil som Ken Rosenberg Right, L1, Up, L2, L1, Right, R1, L1, X, R1 spil som Hilary King R1, Circle, R2, L1, Right, R1, L1, X, R2 spil som Love Fist Guy #1 Down, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, X, X spil som Phil Cassady Right, R1, Up, R2, L1, Right, R1, L1 ,Right, Circle spil som Sonny Forelli Circle, L1, Circle, L2, Left, X, R1, L1, X, X spil som Mercedes R2, L1, Up, L1, Right, R1, Right, Up, Circle, Triangle håber i kan bruge dem. Ps. er ikke sikker på at alle virker fandt dem her http://www.gamesradar.com/ps2/grand-...17015173297119
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
sejt lol har alle de koder på et papir fra snyd.dk for hmm 1år siden mindst
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
Tror ik' der er nogen penge kode
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
jeg har ikke fundetnen penge kode men du kan brug den her
Framkal en Rhino tank Cirkel, Cirkel, L1, Cirkel, Cirkel, Cirkel, L1, L2, R1, Trekant, Cirkel, Trekant der skal du bare lave tabk mission, jeg bruger det dengang jeg manglede penge, jeg syndes også det er let ![]() |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til theniels789 af: | Blackjack ![]() (07-07-09) |
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
Tjoo det er jo et godt trick
. man tjener gode penge på at smadre biler,det går meget hurtiger med en tank ![]() godt trick synes jeg ihvert fald ![]()
|
|
|
![]() |
| Tags |
| gta vice city, ps2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:45.

【ツ】

Linear Mode