|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Endwar
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Sjælland
![]()
|
hej alle sammen denne kode har jeg fra demo'en til Endwar
Den hedder Sptznats og den giver en bonus battalion i den originale version (jeg kan have skrevet forkert men det tjekker jeg idag så hvis i har spillet brug venligst koden og underret mig hvis den er fejlbarig) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Sjælland
![]()
|
Hej alle sammen her har i nogle gode tips til endwar. håber i vil finde dem gode hvis ik så underret mig og få flere råd.
Riflemænd: de er gode til at ''Sikre'' baser og alt muligt andet. de er gode at have i bygningerne når der er fjender i nærheden (gælder kun for engineers) og når man bruger marksmen så kan de også give store skader på tanks transports og heli. Engineers (operatører): Engineers er gode at have når du skal opgraderer angreb og alt muligt andet så sørg for at have et par stks. blandt andet skal de altid være i dækning eftersom de er meget sårbare i slagmarken, så sørg for at have dem i bygningerne eller transports (bygninger anbefales) Helikopterer: dem skal i bruge når i skal udraderer fjenden (så mange som muligt anbefales efter at have erobret nogle baser) men sørg for at i har nogle tanks eller tropper med jer eftersom der er ting de er sårbarer over for. alt jeg gider at lægge i denne hjælpe besked burde være nok til at vinde nogle kampe, så pøj pøj ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| end, war |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:31.

Linear Mode