|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] command & conquer genereals (PC)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: i danmark
![]()
|
dette er et spil som handler om strategi. man kan spille single player eller multi player. det er ikke fra gamle dage der er tank laser osv. af den slags idag. der er også som i nogle andre spil campagin og skirmish. du kan også få en tourtoal i hvordan man gør. i skirmish kan du vælge sværhedsgrad:
''easy army'' ''medium army'' ''hard army'' ''brutal army.'' der er 3 hold de hedder: USA GLA og china. jeg syntes det er sjovt og spændene men også lidt advanceret. min ven: **** sidder hele tiden og retter på mig når jeg spiller det. (det er fordi jeg ikke har spillet) husk det er til PC er der nogle der kan oversætte til dansk? Gå ind i mappen hvor spillet er installeret. F.eks:C:\my documents\ -eller- C:\documents og settings\administrator\. Åben filen skirmishstats.ini og indsæt dernæst følgende - husk backup før redigering! BestWinStreak = 999 Challenge = 0 Honors = 999999999999999 LastHouse = China LoyalGames = 999 Nuke = 100 PPC = 100 SCUD = 100 WinStreak = 999 Wins = 999 maps\alpine assault\alpine assault.map_4 = 100 maps\armored fury\armored fury.map_4 = 100 maps\dark mountain\dark mountain.map_4 = 100 maps\desert fury\desert fury.map_4 = 100 maps\fallen empire\fallen empire.map_4 = 100 maps\final crusade\final crusade.map_4 = 100 maps\fortress avalanche\fortress avalanche.map_4 = 100 maps\golden oasis\golden oasis.map_4 = 100 maps\heartland shield\heartland shield.map_4 = 100 maps\homeland alliance\homeland alliance.map_4 = 100 maps\lone eagle\lone eagle.map_4 = 100 maps\rogue agent\rogue agent.map_4 = 100 maps\sand serpent\sand serpent.map_4 = 100 maps\scorched earth\scorched earth.map_4 = 100 maps\silent river\silent river.map_4 = 100 maps\tournament desert\tournament desert.map_4 = 100 maps\tournament island\tournament island.map_4 = 100 maps\tournament lake\tournament lake.map_4 = 100 maps\tournament tundra\tournament tundra.map_4 = 100 maps\twilight flame\twilight flame.map_4 = 100 maps\wasteland warlords\wasteland warlords.map_4 = 100 maps\whiteout\whiteout.map_4 = 100 maps\winter wolf\winter wolf.map_4 = 100 er der nogle der kan oversætte til dansk? Oversat - Daniel.
webkinz ooh yea bare for sejt ![]() ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 11-04-09 kl 16:54. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til ferslevskole |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:30.

. 
【ツ】
Linear Mode