|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] medal of honor: rising sun (PS2)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: i danmark
![]()
|
Indtast disse på kodeords-skærmen:
JAWFISH - Ubegrænset ammunition BUTTERFLY - Lås op for alle missioner TANG - "Bullet Shield"-mode GOBY - Ubegrænset ammunition MANDARIN - "Achilles hoved"-mode PUFFER - "Altid sniper"-mode TRIGGER - "Usynlige soldater"-mode HOGFISH - "Perfektionist" mode DAMSEL - "Gummi granater" mode GARIBALDI - Alle genindspiller tingene SPINEFOOT - Gør alles arme enorme SEAHORSE - Mænd med hatte TILEFISH - Sølv-patron-mode nogle der kan oversætte til dansk? ps. har ikke testet dem for jeg har ikke spillet Oversat - Daniel. Indsat Medal of Honor: Rising Sun - PS2 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks - Snyd.dk
webkinz ooh yea bare for sejt ![]() ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 14-04-09 kl 16:53. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjaa min bror har spillet og nogle af koderne virker=D han nævnte ik' hvilke
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
SPINEFOOT
en virker![]() DAMSEL:tommel op den er bare top...................... ![]() SEAHORSE: pErFeCt tjaa på en måde virker de andre men der sker ik noget man ser og høre den aktivere....men der sker ik meget ![]() :Oh my god... vi mangler ost og kiks!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
æhmm.....jeg fi'k'k'k'k jeg fik.....stress?
gad bare lave et eller andet fis
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
nej man skal jo have sine chancer
og kom bare i tanke om kiks og ost såå jeg kunne ik' modstå det![]()
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:13.

en virker
:Oh my god... vi mangler ost og kiks!

Linear Mode