|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] RuneScape - PC (tilføjelse)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til MMORPG-spillet RuneScape til PC. Oversat til dansk.
Jeg kan se, at du allerede har RuneScape stående på forsiden af snyd, men har har ikke lagt nogen tips & tricks/snydekoder (i dette tilfælde findes der kun tips & tricks, da alt snyd/auto i RuneScape er i strid med reglerne). Beskrivelsen har du selv sørget for, så der er jo ikke noget der .Tips & tricks Avancerede orddannelser: Disse 'tips' gør det muligt at skrive med farver m.m. Indtast en af følgende ord samt en sætning (f.eks: Glow1: Hej med dig). Glow1: Glow2: Glow3: Glow4: Flash1: Flash2: Flash3: Red: Cyan: White: Green: Shake: Pink: Scroll: Kombinationer Hvis du ønsker at kombinere det er det også en mulighed. (F.eks: Flash2:wave: Hej med dig). Flash1:wave Red:wave: Green:wave: Flash2:wave: Flash3:wave: Cyan:wave: White:wave Glow1:wave: Glow2:wave: Glow3:wave: Red:shake: Ahhh... Har fået mange til at gå med RuneScape . Dejligt spil!Sidst redigeret af † Daniel †; 30-06-08 kl 10:24. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skide godt. Har en del der søger på Runescape og de har tidligere ikke kunne finde noget reelt.. Takker. Tips indsat på
RuneScape – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 11:08. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
hehe ja du er gået helt bananas
Det er virkelig noget som jeg kan lide at se.. Arbejder lige nu med at få dem alle overført til selve indekset.Igår havde vi intet i FPS kategorien for PC og nu er den ved at blive godt tyk ![]() Skydespil - PC Snyd.dk | Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 11:09. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg har 143 snydekoder godkendt nu på siden.
Jeg vil se om ikke jeg på en eller anden måde i fremtiden kan knytte jeres forum profil sammen med de snydekoder i står bag. (har ingen ide om hvordan det kan gøres lige nu, men vil undersøge det)
|
![]() |
| Tags |
| runescape |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:12.

.

【ツ】

Linear Mode