|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Snyd til Cs:s
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2008
![]()
|
Her har jeg den bedste måde at få snyd til Counter-Strike Source.
Først skal man ind og downloade Winrar på http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,7573-order,4-page,1/description.html?src=sem&HBX_PK=pcw_01_downloads-utilities-INTL_compression-winrar_ad-A01&utm_source=downloads-utilities-INTL_compression-winrar&utm_medium=downloads-utilities-INTL&utm_content=downloads-INTL&utm_campaign=Google-CPC når man har gjordt det skal man så ind på [Link fjernet af Taizun] og så skal man klikke ind på CS:Source og så er det bare igang(vil anbefale side 3-4 hvor de bedste af de bedste er) ![]() ![]() - Hacks og anden form for snyd der giver en fordel over andre spillere med brud af regler som følge, hører ikke hjemme på Snyd.dk. - Taizun Sidst redigeret af Taizun; 22-03-09 kl 02:32. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Cheats?... Det ligner mere hacks i mine øjne og det er kun lovligt så længe du holder det i singleplayer...
*** kender jeg, den har jeg været inde på før og den er fyldt med hacks til CS spillene... Ville bare lige sige det som en advarsel mod de andre forum medlemmer... Citat fjernet - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 22-03-09 kl 11:29. |
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Sidst redigeret af † Daniel †; 22-03-09 kl 11:30. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
I mange tilfælde kan man også komme ud for at der er virus i filerne man henter sammen med et hack-program - ikke blot på denne side, men overalt på nettet - derfor har jeg med det samme slettet linket. - Tråden lukkes, da der ikke er grund til at snakke videre om denne sag i Snyd.dk's offentlighed.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:05.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode