|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Unreal Tournament III - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til Unreal Tournament 3 tilPC. Oversat til dansk.
Da jeg ikke ejer spillet, kan jeg ikke garantere for, at snydekoderne virker i fuld- eller demoversionen, men ifølge en af mine venner, skulle de meget gerne virke (håber jeg da).Lås op for alle karaktererne Tryk F10 i hovedmenuen, og skriv "unlockallchars", for at låse op for alle karaktererne. Gemte beta køretøjer I beta demoen, tryk '~' og skriv en eller flere af følgende koder for at få adgang til de forskellige køretøjer: summon utgamecontent.utvehicle_cicada_content - Cicada. summon utgamecontent.utvehicle_darkwalker_content - Dark Walker. summon utgamecontent.utvehicle_fury_content - Fury. summon utgamecontent.utvehicle_nemesis - Nemisis. summon utgamecontent.utvehicle_paladin - Paladin. summon utgameContent.utvehicle_scavenger_content - Scavenger. summon utgamecontent.utslowvolume_content - Slow Volume Cube. Beta snyd Tryk igen '~' for at få adgang til konsollen: LOADED - Alle våben og fuld ammunition. GOD - Udødelighed. STAT FPS - Vis din framerate. Sidst redigeret af † Daniel †; 30-06-08 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg også overført disse gode snydekoder til indekset. Godt arbejde igen Daniel
Unreal Tournament 3 - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 04:59. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:04.

(håber jeg da).

【ツ】
Linear Mode