|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Warhammer 40,000: Dawn of War - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder til strategi-spillet Warhammer 40,000: Dawn of War til PC-udgaven.
Beskrivelse: Bevæbn dine enheder af soldater og drag nådesløs og heldemodigt i krig, hvor fjender venter i afsky og ubarmhjertighed. Snydekoderne forneden virker ikke i version 1.3. Husk at afkrydse "allow cheats" i option før brug. Lås op for alle baner Denne snydekoder kræver redigering af filer, så tag venligst en back-up før påbegyndelse.
For at bruge snyderkoder i spillet, hold CTRL + SHIFT og tryk ~ imens du spiller for at frembringe konsollen. Indtast derefter snydekoderne som vist forneden cheat_revealall - afslører alle FOW cheat_killself - selvmord[/B] cheat_power(n) - giver dig et vis antal (n) af energi cheat_requisition(n) - giver dig et vis antal (n) af enheder af rekvisition Forneden ses en liste med forskellige dev-kommandoer: for at aktivere dem skriv "-dev" i genvejen til Dawn of War (højreklik og tryk "opret genvej"). quit - går ud af spillet cls- rydder konsollen render_togglerainbow() - hæslig farver render_togglexray() - se igennem hvide teksture render_togglewireframe() - farvet wireframe detail_toggle() - aktiverer/deaktiverer shaders decal_toggle() - aktiverer/deaktiverer bannere og badges fog_toggle() - aktiverer/deaktiverer brunt støv terrlod_dist( min, max ) - Skifter afstanden fra hvor modeller mister sin detaljer terrlod_toggle() - modeller mister/mister ikke detaljer staticdecal_dump() - ? dynamicdecal_dump() - opret "dynamic decal stats" til fil shadow_toggle - aktiverer/deaktiverer skyggeeffekter ingame_stats_mouseover_toggle - aktiverer/deaktiverer "mouseover stat barson" ingame_stats_toggle - aktiverer/deaktiverer færdighedsbar ingame_select_ui_toggle - fjerner valgte menuer simvis_cameranearclip( "meter" ) - objekter tættere på end normalt simvis_camerafarclip( "meter" ) - gem objekter længere væk getsimrate() - giver dig din nuværende spillehastighed setsimrate() - moderer spillehastigheden simvis_fx_refresh - opdaterer skærmen imens konsollen er fremme simvis_list - læser Data\art\ebps filer simvis_toggle( "ChannelName" ) - aktiverer/deaktiverer delsystem synlighed. Hvis nogen har en bedre beskrivelse så skriv da gerne . Jeg har ikke den fjerneste anelse om, hvad spillet præcist går ud på.Sidst redigeret af † Daniel †; 17-03-09 kl 18:58. |
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er et fatansy-strategi spil som er baseret på de små Warhammer 40k figuere. selvom man kan spamme kortet med sine mænd kræver det lidt hjerne og teknik for at kunne vinde
fin beskrivelse, passer godt til spillet.jeg kan lige teste om koderne virker, i får en melding i morgen PS: er det Dawn of War 1 eller 2? (har ikke nogen expansions til Dawn of War så sig lige vis der stod nogle steder at det kræver en udvidelse)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
. Det ville være dejligt at slå to fluer med ét smæk, hvis de virker . |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
hehe. problemet er bare jeg ikke har 2'eren
men tak for de gode koder
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
jeg har fået både dårlige og gode kommentarer omkring 2'eren fordi det minder for meget om alle de andre spil som spil udviklerne har lavet
men jo. 1'eren er Game of the Year ![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
okay, jeg har åbenbart version 1.3. jeg er sikker på de virker men prøv at smide dem ind og mærkér tydeligt at de ikke virker version 1.3 og så prøv at vente lidt og se om der er nogle som kan teste dem
![]()
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:03.

. Jeg har ikke den fjerneste anelse om, hvad spillet præcist går ud på.
. Det ville være dejligt at slå to fluer med ét smæk, hvis de virker 

Linear Mode