|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
Hidden and dangerous2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Sjælland
![]()
|
Snydekoder til H&D2
Tryk ~ og plot de koder her ind i PC'en mens man spiller. Koder Virkninger Godmode: Udødelighed. Giveitem Giver en ting hvis man skriver det med Fx. Giveitemshotgun Heal1 Healer dig selv. Heal4 Healer hele dit team. Det var det brug dem godt eller dårligt bestemmer i selv det var derfor jeg lagde dem ud ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Du kan kontakte Snyd.dk ved at gå ind på denne side: Kontakt Snydekoder hos Snyd.dk - Spil Koder til PS3, PC, Xbox360, Wii, PS2 Der skal du blot udfylde de tomme felter med korrekte oplysninger, og så vil dine spørgsmål blive besvaret hurtigst muligt. Derudover kan du også forsøge dig med dine spørgsmål, her på forummet, derved vil du i de fleste tilfælde opnå hurtigere respons, men resultatet vil selvfølgelig variere her på forummet. Bemærk: Kontakt siden kan ikke bruges til at spørge efter snydekoder. Denne form for spørgsmål vil blive set bort fra, da denne type spørgsmål hører hjemme på forummet. Håber det hjalp dig på rette vej. Og velkommen til Snyd.dk ![]() OBS: For at opnå langt bedre svarresultater, bedes du fremover oprette et nyt emne/en ny tråd, i den sektion dit spørgsmål nu skulle handle om.
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | Black1 (07-04-09) |
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Sjælland
![]()
|
undskyld men jeg har fundet ud af at man skal have et program der hedder xfire eller såd'n noget for at lave koderne så installer det og gør som jeg skrev så virker det nok
det er til H&D2 Sidst redigeret af † Daniel †; 07-04-09 kl 14:49. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| h&d2, hidden and dangerous2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:58.

Linear Mode