|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] Snyde koder til sims 2
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
Her kommer lige nogle snyde koder til sims 2:
Motherlode=Penge koden Maxmotives=Simmerne får det bedre Frocetwins=Twilinger Er der nogen der har flere sims 2 koder, så bare skriv dem her for har virkelig brug for nogen ![]() På forhånd tak..... |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til nancy98 af: | annetingholm@hotmail.com (22-12-09) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
snydekoder i The Sims 2 er lidt kedeligt, sad med min ven og stenede det en weekend og da vi brugte koder var der ikke rigtig noget at lave
men ellers gode koder, jeg bekræfte Motherload virker ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Der er masser af koder her The Sims 2 – PC
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 12-03-10 kl 17:10. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Game Freak!!
Var inde på dette link Sims 2 cheat maxmotives??????????? - Yahoo! Answers
Som henviser til at gå ind på dette link TSR - Downloads / Sims 2 / Objects / Furnishing / Electronics / Searching for 'rejuvenation chamber' - Hente den fil, og hver gang du går i bad så fylder den alle dine barer op ![]() EDIT: Har kigget lidt på siden, og den virker troværdig, men husk.. SKAN DEN DOWNLOADEDE FIL FØR DU BRUGER DEN!!! ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 2 (0 medlemmer og 2 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:38.

men ellers gode koder, jeg bekræfte Motherload virker 

【ツ】

Linear Mode