|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg har en ny snydekode Har du fundet en ny snydekode så skriv i dette forum. Gode koder tilføjer vi til selve Snyd.dk Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du har koder til. |
[INDEKS] FlatOut 2 - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snyderkoder til bilspillet FlatOut til PC, oversat til dansk.
Følgende snydekoder skal indtastes som profilnavn. Hver gang du skriver en kode korrekt, ryddes feltet, og en ny kode kan derefter indtastes. GIEVEPIX - Alle biler i karriere mode og 1 million credits. (Hvis du skriver denne kode anden gang, vil den opgradere alle biler.) GIVEALL - Alle tracks. GIVECASH - $1,000,000. WOTKINS - Flatmobile bil. RAIDERS - Isbil. RUTTO - Pimpster bil. KALJAKOPPA - Raketbil. GIEVCARPLZ - Skolebus. EDIT: Lol, skummelt. Skrev dette PRÆCIS 00:00 (kig oppe i hjørnet). Sidst redigeret af † Daniel †; 29-06-08 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Primært prøver jeg at få lavet et indeks af unikke koder så det ikke blot er ren copy/paste fra andre steder på nettet.
Oversætteren har altid lidt sit eget præg på den når de manuelt oversættes og det er kun rigtig godt i min verden. Desuden er der en direkte efterspørgsel i min indbakke om snydekoder på dansk, så det vil jeg holde mig til som Snyd.dk's varemærke ![]() Send gerne flere ind som du får lyst, der er stort behov for dem ![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det er den sidste jeg mangler nu
Kan næsten ikke følge med så hurtig du er hehe.Ligger Flatout 2 på nu Update: Så kom den også i indekset FlatOut 2 – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 11:16. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| flatout, flatout 2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:57.

- moderator siden september 2008.

【ツ】

Linear Mode