|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| iPhone Her snakker vi om Apples iPhone og relateret produkter. Find spil, tips og tricks til iPhone smartphone |
epic citadel must see!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
her er det nye engine som cirka har lige så godt grafik som på konsol som er udkommet som tech demo til iphone 4 og ipod touch 4G har prøvet at installere det på min ipod touch 2G men den siger bare at den ikke kan køre det!
Epic Citadel for iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), and iPad on the iTunes App Store tror det bliver rimelig fedt. og det ser ud til at der er lidt stille her på snyd.dk/forum lige for tiden !så jeg oprettede lige den her nyhed .
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Det skal da lige testes.
![]() Citer:
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Nu har jeg testet den. Jeg må sige at grafikken er imponerende, lagger det hele lidt på en Ipod Touch 3G. Man kan ikke så meget, men det er vildt flot at rende rundt i den by.
Så mangler jeg bare at teste på en iphone 4G med HD. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:49.

!
.

Linear Mode