|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| iPhone Her snakker vi om Apples iPhone og relateret produkter. Find spil, tips og tricks til iPhone smartphone |
Sådan gør du: Jailbreak iPhone / iPod touch alle firmwares! 2rd, 3rd, 3GS
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#22 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det er ulovligt at downloade apps hvis man har jailbreaked sin iPod Touch/ iphone (det er selvfølig ikke ulovlig hvis den ikke er)
![]() Men har selv også en iPod Touch, og har også downloaded for rimelig mange penge... Men selv gad jeg godt og få Jailbreaked den. Men jeg ved bare der kommer nogen konsekvenser efter man har gjort det...
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Senior Medlem
Når du har fået jailbreaked din iPod Touch/iphone så er den ikke i appels "fængsel". d.v.s: At du ikke skal betale for de ting du vil downloade (men det kan du godt vis du vil).
Og som der blev nævnt før, så sidder det spor efter sig. Alså når du har fået jailbreaked din iPod Touch/iphone. Så kan appel muligvis se det. Men jeg ved ikke helt hvad du mener med at "Unlocke" den..?
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Senior Medlem
Jailbreak gør det muligt at installere sine egne programmer og afvikle kode uden om App Storen. Mens unlock alene har at gøre med telefon-delen og gør sådan at telefonen ikke længere er låst til kun én operatør (hvis den altså er det).
|
|
#30 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:41.

Linear Mode