|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Taizun er nu Moderator
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige en hurtig information. Taizun er nu blevet forfremmet til Moderator på Snyd.dk forummet.
![]() Taizun har i sin tid på forummet ageret rigtig fornuftigt. Altid skrevet i pænt/sobert sprog og har været yderst fyldestgørende i sine indlæg og svar til andre. Desuden har Taizun i noget tid været tilknyttet Snyd som oversætter, hvor han har givet et rigtig godt nap med i forum oversættelserne. Yderligere har han haft en række rigtig gode forslag til at gøre forummet bedre - og dem vil vi godt se flere af Faktisk var Taizun semi-mod inden, men nu har han adgang til en smule mere, og ikke mindst adgang til vores admin forum hvor vi planlægger nyheder, opdateringer, fordeler arbejde mv. Anyhow, grats Taizun og er glad for at have dig med i teamet ![]()
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 03-03-09 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Tillykke!
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Et stort tak til dig admin, og selvfølgelig også resten af Snyd.dk Teamet samt vores loyale brugere.
Kan kun være ærlig når jeg siger at jeg mindst er lige så glad for at være en fast del af Teamet, og for alvor være i stand til at være part af dette Teams hverdag. Tidligere har jeg haft minimal indsigt i Teamets hverdag, lige udover når jeg fik information igennem dig, men nu hvor jeg kan tage fat i arbejdet på en anden måde, håber jeg selvfølgelig på at det blot vil indbringe bedre resultater end det hidtil har gjort. - Endnu en gang, tak ![]()
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeps tillykke Taizun
nu er du forfremmet til at være det, som du var på gamevolume. håber i vil gøre snyd.dk til et stolt forum...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Blot endnu en bonus Er godt med noget erfaring i at drive et forum
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
yeah, tillykke
må kraften være med dig
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:43.

【ツ】

Linear Mode