|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Forum Lege - Antal indlæg
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har netop opdateret forummet, så alle indlæg i Forum Lege & Spil ikke længere vil tælle med som reelle indlæg under din profil. Dvs. dit forum indlæg vil IKKE tælle +1 op når du skriver i det forum.
Dette er lavet fordi det giver et skævt billede af hvor aktiv en bruger er i det "rigtige" forum, da der findes mange mærkelige tal lege mv. Dette vil desuden stoppe dem der forsøger at booste deres indlægs antal ved blot at skrive få tegn i en post i det forum. Så deltag blot i Forum Lege, men du ved nu at det ikke vil styrke din profil yderligere. Alle brugere profiler er blevet opdateret og hvis du har været meget aktiv i Forum Lege & Spil vil du nok bemærke at dit Forum Indlæg Count nu er lavere.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 03-03-09 kl 17:52. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Perfekt, god idé.
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
nårr det er derfor
der fik jeg svar på det spørgsmålFed idé det er også lidt snyd at få 400'ede vis af indlæg for sjov altså ik at man ik skal (Snyde) ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja selvfø'li'
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
det anede mig fordi jeg lagde mærke til at i alle sammen (næsten da) psotede i tråden. også tænkte jeg "hvorfor kan det være jeg har flere end dem?" men så var min teori rigtig nok....
og selvfølgelig er det godt jo ![]() men bare fordi det ikker tæller at man er derinde så tror jeg ikke at jeg kommer derind :P da jeg ikke får tid til det ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 03-03-09 kl 18:54. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
perfekt. tak admin
nu kan jeg også deltage i legene ^^
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:43.

【ツ】

Linear Mode