|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
SpilNyhed.dk Ny spilside (ja den har i hørt før heh)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men har oprettet en side hvor man kan indsende nyheder om spil og stemme på andre nyheder (lidt ala Digg.com), denne er dog blot kun til spil / games.
Spilnyheder på Dansk - Din Genvej til friske Spilnyheder Hvis i nu har nogle bestemte gode indlæg herinde i forummet i godt vil have udbredt endnu mere på nettet, så opret en bruger på siden og indsend indlægget. Jeg er ved at arbejde på en "digg.com" knap jeg vil indsætte i forummet så vi senere hen nemt kan tilmelde og stemme på nyheder her fra forummet, men til at starte med må man lige gøre det manuelt ved at besøge siden og tryk på "Indsend en spilnyhed". (Jeg har allerede lavet denne stem knap een gang for 1 år siden, men den skal lige omkodes lidt) Håber nogle af jer har overskud til at bruge siden.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Men der har været snak om at lave reklame for forummet.. Dette er en god metode til at styrke forummet. Både i direkte trafik der kan komme, men i høj grad indirekte via søgemaskinerne. Men burde nok have sagt mig selv at jeg skulle have gjort siden helt færdig i opbygning og design før jeg sagde noget.. Men altså funktionsmæssigt fungerer den nu
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 05-02-09 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
jeg har vel tid nok
men begynder nok først på den når den er helt færdig ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
Super utan og darth. Er godt at få de tilmeldinger. Giver mig mulighed for at tilrette endnu mere.
Og kan se du har oprettet en gruppe derinde Darth Gut gut, jeg kender allerede til nogle bugs mht. grupper, men vil få det fikset
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:42.

【ツ】

men begynder nok først på den når den er helt færdig 
Gut gut, jeg kender allerede til nogle bugs mht. grupper, men vil få det fikset
Linear Mode