|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Opdatering af Video Plugin i aften
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ved at rode med en opdatering af vores video plugin på siden.
Der er visningsproblemer med gamle videoer som jeg er ved at løse så ingen grund til at melde fejl ind på dem. Hvis nødvendigt lukker jeg måske forummet i noget tid her senere for at få opdateret databaserne i ro.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, tror jeg er kommet igennem de fleste punkter. Men har også på fornemmelsen at der skjuler sig et par fejl hist og her. Jeg holder øje og meld gerne ind hvis du oplever noget.
Jeg forsøger mig lige med at vise videoerne i selve forummet i en ny dimension. Desuden vises videoen i HD hvis det er muligt. Betyder videofilen der skal streames er større, men kvaliteten burde være mærkbart bedre på udvalgte videoer. Desuden burde i nu kunne bruge Video embedidng i de Sociale Grupper og jeg åbne måske på et tidspunkt for youtube vids i signaturen
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-01-09 kl 21:12. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
NICE!!! gør det noget hvis jeg lige prøver det her?
full HD
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:42.

【ツ】

Linear Mode