|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Nyt Spil Community
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som i vil kunne se i min signatur er der kommet et link til et Spil Community - spila.dk
Det er en nyere side jeg har oprettet og leger lidt med ved siden af snyd.dk (Bemærk: Det er ikke en erstatning for snyd, men vil blive brugt til at styrke Snyd endnu mere fremover). Snyd.dk er og vil altid være grundstenen. De snydekoder og anmeldelser vi modtager på snyd, som jeg ligger ind på spila.dk vil alle (med tiden) linke tilbage til snyd med angivelse af Snyd som kilden. Siden indeholder en masse gode features og det er gjort nemt for brugerne at kunne indsende alt fra spilanmeldelser, snydekoder, videoer, screenshots mv. Der findes stadig et hav af fejl på siden jeg stille og roligt er ved at få rettet, men hvis nogle af jer skulle ønske at oprette en bruger og indsende indhold, skal i være mere end velkommen. ![]() Og forresten. Spila.dk vil ikke være rent dansk som snyd.dk - på Spila smider jeg blot danske og engelske tekster ind i en blanding.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 16-01-09 kl 18:00. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Forsæt som altid herinde.. vigtigste er at i bliver her
![]() Jeg vil selv stille og roligt fylde indhold på den nye side, og hvis nogle sad med et overskud kunne i prøve at sende det derind også.. Men altså Snyd er vigtigst - den anden side er blot for sjov (for nu)
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
well god job dude.
det er da utroligt hvor mange hjemmesider du har lavet nu..
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
well har mange og stopper ikke her Det ligger i mit blod tror jeg.Har det sku meget med at lave hjemmesider som at spille et fedt spil. (Man plejer og opgraderer sin hjemmeside/character hele tiden og bliver stærkere - med hjemmesider findes der dog intet Max-Level eller begrænsning for hvor man kan bevæge sig hen)
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
/rettet
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 16-01-09 kl 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
Men jeg håber alligevel at snyd.dk hjemmesiden bliver dansk nr.1 hjemme side indenfor spil.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| gaming community, spil community, spila |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:42.

【ツ】

eller begrænsning for hvor man kan bevæge sig hen)

Linear Mode