|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Opdatering af Snyd Forum i aften
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forummet vil blive lukket ned senere i aften mens jeg opgraderer det til seneste vbulletin version 3.8.0.
Der er en masse filer der vil blive berørt så hold gerne øje med fejl og uhensigtsmæssige ting de kommende dage. Skriv i denne tråd så jeg kan gøre noget ved dem. Udover at lukke nogle sikkerhedshuller vil opdateringen bla. omfatte: Citer:
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
noget af en liste at læse igennem.... gad kun at læse dit tekst
![]() ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
næ samme her. kan ikke se de store ændringer.
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
der er sket ændringer her: http://www.snyd.dk/forum/groups/
![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
I kan læse jer til hvilke ting der er blevet ændret. Står i første indlæg i tråden... Er ikke store ting, men små forbedringer hist og her. Og vigtigst af alt er der blevet lukket for nogle sikkerhedsmæssige huller.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fed opdatering!
Jeg har dog fundet en lille fejl: Når jeg forsøger at tilføje et tag/søgeord i bunden af hver enkelte tråd, sker der ganske enkelt ikke en pind :s. Prøv selv. Et billede siger mere end 1000 ord: Sidst redigeret af SnydAdmin; 14-01-09 kl 05:11. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
cool, tak for meldingen. Kan se de er opmærksomme på problemet. Er en fejl mellem selve vbulletin og et bestemt plugin jeg benytter.
Det vedr. specifikt AJAX funktionaliteten på siden. Der kan være andre lign. fejl hvor AJAX bruges. (Meld dem gerne forsat så jeg ved hvor de er). Udviklerne har lovet at have en opdatering klar sidst i denne mdr. Update: Jeg har fundet en manuel fix jeg kan forsøge mig med. Vender tilbage senere om det har virket Ok, det virkede Se om du kan editerer tags nu.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 13-01-09 kl 18:15. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| 3.8.0, det virker!, opdatering, opgradering, vbulletin |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:41.

【ツ】

Linear Mode