|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Ny Video hjemmeside oprettet
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft arbejdet på en ny side i et par uger. Det er en som stadig er under udvikling.
Alle kan frit lave en bruger og begynde at uploade videoer, eller hente dem direkte fra Youtube med et nyt værktøj jeg har tilføjet. Jeg nævner siden her i forummet, da jeg vil benytte nogle elementer fra Video siden i selve snyd.dk. Jeg har oprettet en specifik gruppe på aVideoen hvor der vil samles generelt. Desuden vil jeg i selve snydekode indekset knytte videoer til hvis der kommer nogle gode tutorials eller lignende på video der kan bruges. Eksempelvis har jeg lagt en i kan se. I skal være velkommen til at hjælpe med at uploade nogle af de gode videoer der findes på eks. Youtube omkring computerspil, snyd, walkthroughs ol.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-06-09 kl 16:15. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
nice nok da jeg selv har brugere på youtube...
det ville da være en giga fed ide med at lave snydekoder på video. men det bliver svært hvis man skal til at lave en hel video med flere timer forklaring på hvordan man gennemfører spillene
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
Lyder godt gutter.
Opret jer endelig og prøv evt at teste upload funktionen.. (Find en fed video på youtube, gem adressen og gå ind på aVideoen.com og tryk upload, hvor i der kan importerer en Youtube vid.) Jeg har nu også knyttet en video til GTA IV på PS3 og Xbox360 Grand Theft Auto IV (GTA 4) - PS3 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Grand Theft Auto IV (GTA 4) - Xbox 360 | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link Sidst redigeret af SnydAdmin; 15-04-09 kl 21:14. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
har lige uploadet en nu ved jeg ikke lige om den kommer eller ej...
der stod Citer:
SE HEMMELIGE MEN SJOVT VIDEO HER.... hvis i skal kunne kende "joken" i den så skal i også kunne kende sangen...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-06-09 kl 16:16. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Skide godt
Hvordan lagde du video op? Via Youtube grabberen, eller uploadede du manuelt fra din harddisk? Arbejder med at få æ ø å til at virke ordentligt
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
altså da jeg kom til upload sektionen så stod der at man skal trykke her for at kunne uploade den...
også bagefter skal man lægge et link (altså bare adressen) ind også den klaret
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
Yep, har nogle store problemer med æøå.. Mest pga. af nogle krypterede filer jeg ikke har adgang til hvor tegnsættet styres fra.. Men skal nok finde en metode
|
![]() |
| Tags |
| snydekoder, upload video, video, videodeling |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:13.

【ツ】

Linear Mode