|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Brugerprofil opdateringer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tilføjet et felt under jeres brugerprofiler hvor i kan indtaste computer/konsol i har.
I må meget gerne opdaterer jeres profiler da vi vil benytte dette i fremtiden til at gruppér brugerne. Gå ind under Bruger kontrolpanel -> Editer dine detaljer -> Scroll ned i bunden. Mangler der muligheder (konsoller) skriver i bare her og jeg får den tilføjet. Dette vil gøres det nemmere at finde specifikke brugere med en given konsol via brugersøgningen Snyd.dk Forum Medlemsliste - Avanceret Søgning (blot afkryds den konsol i vil finde brugere på) Og samtidig kan det hjælpe os admins når folk spørger efter koder, men ikke fortæller hvilken computer/konsol det er til. (Her kan deres profil måske afsløre det)
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 03-01-09 kl 22:58. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Fedt.
![]() Nogle mangler Nintendo Game Boy / Color (måske???) Nintendo DS PSP Nintendo 64 Du kan jo tage dem vi har af forums. Så har du jo en lang liste over dem. ![]()
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 03-01-09 kl 20:05. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Gå ind under Bruger kontrolpanel -> Editer dine detaljer -> Scroll ned i bunden.
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
så er de lavet... og jeg har lagt mærke til at du har oversat flere ting her på forummet. Keep up the good work
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:36.

【ツ】

Linear Mode