|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Oversættere søges
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der ligger stadig en større opgave i at få oversat resten af forummet til Dansk, og personligt er jeg ved at være lidt træt af at oversætte
![]() Hvis der er nogle af jer som er knivskarpe til Dansk/Engelsk og vil hjælpe med at oversætte så send mig en PM Opdatering: Ok, ShadowHMF har valgt at hjælpe med oversættelserne - dog er der plads til flere som kan hjælpe.
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
tjaah jeg er den bedste i min klasse til engelsk. jeg vil gerne hvis der stadig er plads
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
ja, jeg er også bedst i min klasse og har læst / skrevet engelsk siden 2 klasse så jeg vil vel også melde mig til
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Fint i melder jer, men pt. vil jeg lige afvente. Vi har allerede en række brugere der har adgang til kritiske dele af systemet - bla. alle tekster, og vil ikke lige hive flere ind endnu. (Mest af sikkerhedsmæssige årsager).
Desuden kræver oversættelses systemet noget oplæring, men jeg har ikke rigtig tid pt. til at sætte flere ind i systemet.. Min arbejdstid bruges udelukkende på at lave det nye indeks til Snyd.dk - Det er en pæn stor opgave der sluger mange timer.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
sikkerhed frem for alt
![]() men hvad mener du med oplæring?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Gør det noget jeg griber bolden Admin?
![]() Som Oversætter skal man oplæres i hvordan man egentligt oversætter, her på Snyd.dk. Man skal lære hvilke funktioner man skal bruge, hvilke funktioner man absolut ikke må bruge, man skal huske på en masse ting, og som Admin siger, så er der også nogle sikkerhedsmæssige årsager involveret, da man har adgang til nogle kritiske funktioner, og hvis disse endte op i de forkerte hænder, kunne Snyd.dk gå hen og blive meget sårbar. Med det mener han selvfølgelig ikke at han ikke stoler på jer, men som med ethvert kode-beskyttet system, ligefra ens E-Mail, Bank-Konto, osv. så vil man helst undgå at adgangen bliver spredt med vinden. For nogle kan oplæringen af dette system godt tage lidt tid, alt afhængig af hvor erfaren og hurtig til at lære, man er. Og til sidst... Som oversætter skal man se kritisk på sine egne oversættelser. Det vil sige, at man skal være sikker i sin sag, når man oversætter. Hvis man er i tvivl om hvilke ord man helt præcis skal bruge i en oversættelse, bør man springe sætningen over. Laver man fejl, står man selv til ansvar, dog står vi alle med åben hånd hvis der skulle være brug for hjælp når en fejl skulle ske. At være oversætter lyder måske meget simpelt i mange personers ører, men du skal kunne mere end blot at oversætte, før du kan begynde ![]() Håber det hjalp lidt på forståelsen af hvad det vil sige at være oversætter.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja helt fint Taizun og god forklaring.
Det er præcis ikke et udtryk for jeg ikke stoler på folk - for det gør jeg skam.. Men det kan være ret svært at "backtracke" fejl der laves på admin delen, derfor kræver det en række timers træning hvor alt gennemgåes og jeg skal sikre man forstår systemet fuldt ud.. (et forkert klik kan gøre at hele forummet går ned, og det kan være nok så svært at finde frem til hvad der er skyld i det og få systemet op og køre igen) At kunne Engelsk og kunne oversætte er næsten det nemmeste, det svære ligger i at lave rettelserne korrekt og de korrekte steder.. Desuden er det en kæmpe fordel at kunne noget grundlæggende HTML da HTML indgår i nogle af teksterne der skal oversættes. Shadow har jeg tidligere optrænet i systemet, og hvis vi en dag beslutter at få endnu en oversætter ind i teamet vil han nok være den første. Men igen. Fedt i er åbne for at hjælpe, for der bliver absolut brug for det i fremtiden med nogle der har interesse i at hjælpe Snyd med oversættelser mv. I det nye system der er på vej, vil jeg nok hive nogle af jer frivillige ind så i direkte kan tilmelde/rette snydekoder i indekset - Det vil give indekset et langt bedre flow og vi kan få fyldt mange flere koder i systemet, hurtigere.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
er der en hjemmeside hvor man kan lege (altså "træne") lidt med noget HMTL eller hvad i nu kalder det
![]()
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:36.

【ツ】

Linear Mode