|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Et par opdateringer - Album og Ranking system
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har opdateret forummet med 2 nye ting.
Den ene er at vi ønsker at fremvise jeres albums lidt mere for at inspirerer mere til at i uploader billeder til jeres private albums. Derfor vises der nu tilfældige album billeder nu på forsiden for alle brugere. Desuden har vi indført et Ranking System til at måle og veje jer alle. Dette system vil udregne jeres Level og i bliver tildelt point fra praktisk talt alt i laver i forummet. Dem med højest score i enkelte kategorier vi udvælger, modtager en medalje som vises på din profil. Desuden kan du se Ranking scores her: Rankings på Snyd.dk Forum Systemet tæller alle point op hver 2. dag og uddeler på ny medaljer til dem med flest point i de enkelte kategorier. Med tiden vil vi lancerer flere muligheder for medaljer.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad os hellere give det en chance
. Hvis det ender ud i posthunt m.m, vil det smarteste nok være at fjerne (nogle af) medaljerne. Men på den anden side, kan medaljerne også være med til at motivere folk til at indsende bl.a. snydekoder eller være mere behjælpsom overfor andre, så vedkommende til sidst gør sig fortjent til en eller flere medajler . |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tja... Den er jeg helt med på
![]() og ja det passer jo jeg er social .men hvad med "mest snydekoder" medalje? men alligevel vil nok ikke være den bedste i alt da jeg kun vil prøve at skrive koder til jer og alle men hvis der sker noget stort så vil jeg da være på banen.også tror jeg lige jeg vil uploade mit arkiv med billeder som jeg selv har lavet :P
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 03-10-08 kl 20:06. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Har lagt mærke til der er noget der hedder en ''Shop'' under de points der bliver tildelt. Men det er bare et inaktivt link lige nu.
Tænkte på om der muligvis kunne laves sådan en ''shop''? ![]() Man kunne f.eks. gøre det muligt at købe titler, osv. i shoppen? Det bare et forslag Aner ik om det er muligt. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
"Shop" er en funktion der kan aktiverer hvis jeg installerede et reelt shop modul til forummet. Man kan så give hinanden reputation points for forskellige handler. (for at gøre det nemt at identificerer gode købere og sælgere).
Men dit forslag er taget til efterretning ![]()
|
![]() |
| Tags |
| album, medaljer, opdateringer, ranking |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:35.

【ツ】

. Hvis det ender ud i posthunt m.m, vil det smarteste nok være at fjerne (nogle af) medaljerne. Men på den anden side, kan medaljerne også være med til at motivere folk til at indsende bl.a. snydekoder eller være mere behjælpsom overfor andre, så vedkommende til sidst gør sig fortjent til en eller flere medajler 

Aner ik om det er muligt.

Linear Mode