|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Snydadmin status
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey gutter,
Ville lige give jer en status/melding om min situation så i ved hvorfor jeg ikke har været super meget online på snyd (er dog inde en gang dagligt og lige holde øje )Er flyttet i hus her d. 1 maj + fået hundehvalp d. 31 maj. Knokler en del med at få sat mit hus istand så jeg kan få flyttet ind. Så alt min tid går pt. med dette "offline" projekt. Jeg forventer at være nogenlunde på plads omkring 1 juli og kommer så tilbage på fuldtid mht. www og laver nok nogen opdateringer derefter. Så er der ting siden mangler eller bare generelle ting i syntes ville forbedre siden, så meld meget gerne ind -- jeg kan så bruge den kommende tid på at overveje hvordan jeg skal gribe det an. Og som nogen nok har bemærket, er der kommet en Google +1 knap ind på alle snydekoderne. I må MEGET gerne give alle de snydekoder i kan en +1 ved at klikke på knappen (I skal være logget ind i Google for at kunne). Det vil hjælpe siden en del at vi får en del plusser ![]() Håber ellers i nyder det gode vejr og ser frem til noget ferie snart ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Nice Nok
Godt at høre alt er vel^^ Og så lige samme spørgsmål som Dark :3
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja Google bruger en masse signaler til at ranke websider - de fleste kender den gode gamle med at links giver gode placeringer, men Google benytter sig af flere hundrede forskellige signaler til at vurderer en sides kvalitet og hvor den skal placeres i søgningerne.
Deres +1 knap er blot endnu et signal / faktor de benytter til at ranke.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
Ville gøre det så godt jeg kan
![]() Edit!: Gav +Rep til 53spil indtil vidre :3
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci Sidst redigeret af Blackjack; 10-06-11 kl 23:23. |
|
|
|
| Skulderklap til Blackjack af: | SnydAdmin (16-06-11) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke lidt cheateren?
Hvad er det jeg siger?!! Det er jo det vi er eksperter i! ![]()
|
| Skulderklap til Darth Master af: | darkmagicDK ![]() (12-06-11) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Rofl
Det er jo sådanne set Hoved formålet, siden at det hedder Snyd.dk xD ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
Nej det er nu ikke snyd overhovedet, men blot brugerne på sitet der giver en "thumbs up" til de enkelte koder.
Det ville være snyd hvis jeg personligt oprettede en masse brugere og stemte med dem alle. Og mange tak for jeres +1 -- keep em coming ![]()
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Deal :3
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:34.

)

【ツ】

Linear Mode