|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Søger frivillige "skribenter"
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi søger nogen frivillige til at hjælpe med at få overført snydekoder og/eller spilanmeldelser fra forummet til Snydekode indekset + spilanmeldelserne.
Fordel at have kendskab/egenskaber: - God til at stave (krav) - God til engelsk / dansk oversættelse (Ikke google translate) - Har kendskab til Wordpress eller lign. editerings værktøj online. Det ser ud til vi får opbygget en del snydekoder og spilanmeldelser inde i forummet, hvor de gode og brugbare af dem meget gerne skulle overflyttes til selve blog delen. Så er dette noget der kunne have din interesse, så skriv herunder eller direkte til mig via en PM.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 15-06-10 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg findt nok til engelsk af min alder at være. men du kan godt finde der er bedre end mig til engelsk her på forummet.
Jeg bruger selv wordpress og har min egen blog der. som jeg har brugt meget engang. Jeg syntes selv jeg findt nok til at stave og er nok en af disse bedste fra min klasse. Så svaret er ja fra mig ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 08-07-10 kl 11:53. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækkert i har interesse. Hvis der kommer flere der skulle have mod på at prøve, kan i blot skrive.
Pga. Simon og lundahl's erfaring med blogs/wordpress starter jeg nok ud med jer 2. Men vi kan godt få flere med senere når i er oplært. Tror jeg en af de nærmeste dage vil prøve at lave en video guide i kan bruge til at komme igang med systemet (så jeg slipper for at gentage de samme ting til alle )
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Har overhoved ikke kendskab til Wordpress, men har dog haft en blog. Vil ikke dømme mig selv, angående Stavning, eller direkte oversættelse fra Engelsk. Dette virker meget interessant, så de kan godt være, jeg vil tage det seriøst, og øve mig til Wordpress, og dens funktioner.
Jeg har dog ikke særligt meget tid for det sidste, siden jeg også snart skal på Efterskole (9. Klasse) OG der er der lang fra computer, eller TV for dens sags skyld, så vil se hvad jeg kan gøre, og prøve at øve mig, og deltage i den sociale diskussion om dette emne. ![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
Jeg er måske intresseret i stillingen. Du har set mine spilanmeldelser, så du ved hvordan jeg staver. Og jeg er ligeså god til engelsk som jeg er til dansk
. Har dog ingen erfaring med WordPress, men jeg kan godt sætte mig ind i det hvis det skal være .
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:23.

【ツ】

Wordpress: Har haft en blog 

Linear Mode