|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Søger frivillige "skribenter"
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#31 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#32 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Jeg taler flydende engelsk og dansk. Får 12 i både dansk og engelsk og anser migselv for at være bedre til engelsk end jeg er til dansk. Jeg er 15 år, og er sprogligt begavet. Ville gerne hjælpe, men har desværre ingen erfaring hvad angår Wordpress. Og jeg har afgangsprøve i løbende 2 ugers tid. Desværre.
Skriver nok tilbage på et tidspunkt hvis stilligerne stadig er åbne.
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved tråden er gammel og jeg har ansøgt før.
Nu vil jeg prøve at starte på en frisk Jeg synets selv jeg er god til dansk og engelsk, jeg er den bedste i min klasse. Jeg har godt kendskab til Wordpress, og har selv lavet addons til Wordpress. Jeg har meget fritid så jeg kan være aktiv på Snyd Jeg vil tage det seriøst og arbejde for at gøre Snyd endu bedere! Vil gerne hjælpe hvis altså stillingerne er åbne -Jonas |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit navn er simon Aka "Sim0n"
Jeg er 13 år gammel og går i 6 klasse. til daglig går jeg i skole i esbjerg og er sammen med vennerne. Der går meget tid med pc i min klasse generelt, så det er vel en fordel, men det kommer vel an på hvilken vinkel man kigger på det.. Jeg vil gøre en indsats på dette forum, og hjælpe folk med pc problemer. Jeg er en haj til pc problemer, hastighed, defekter, problemer, spørgsmål, bedste priser, bedste dele, Altid opdateret med de bedste grafikkort til prisen. Jeg har speciale indenfor disse spil: Counter strike:source (CSS) Counter strike 1.6 (1.6) Minecraft (MC) Så hvis disse spil køre langsomt for dig, har jeg en fix på det! - God til at stave - Staver godt. Min lære siger at jeg ligger i den øverste kurve indenfor stavning - God til engelsk / dansk oversættelse - God til engelsk er jeg. Min engelsk lære siger at jeg er god til det. - Har kendskab til Wordpress eller lign. editerings værktøj online. - Det har jeg ihvertfald! Håber jeg kan blive skribent. Måske har jeg et forslag, men det kommer op på de næste dage. Jeg skal jo lige have det i word, redigere o.s.v.. Simon
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:28.

Linear Mode