|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Søger frivillige "skribenter"
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Har dreamweaver det godt
![]()
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er lige ved at få Soyaman oplært i systemet. Når han har god fod på det tager vi flere ind der kan hjælpe med det.
Og super fedt i er så mange der godt vil give en hånd med - det vil være fantastisk at have en god håndfuld af brugere der kan hjælpe med at oprette snydekoder i selve indekset.
|
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
![]()
|
Jeg syntes bare det er sjovt
. Elsker faktisk at gøre det. også fandt jeg den her hjemmeside hvor man kunne gøre lidt gavn samtidig .
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
Sidst redigeret af simon.snyd; 02-07-10 kl 10:14. |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
![]()
|
Jeg er mega god til dansk og engelsk, men når det kommer til wordpress, så står jeg af. Men jeg kan jo prøve det. Hvad er det helt præcist man skal med det?
Du har cracket dreamweaver ikke? Hehe kender det godt en fra min klasse cracker bare alting, han er verdensmester til photoshop Sidst redigeret af hjalte; 25-07-10 kl 23:34. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Game Freak!!
Jeg er også interreseret (ved godt jeg ikke har været på længe, men min computer har ikke haft det for godt, men jeg er på igen).
Har engang brugt wordpress, men ikke mere, så er en lille smule rusten, men det skal bare slibes væk. Jeg er en okay god staver, og mit Dansk-Engelsk/Engelsk-Dansk er kanon (det er hvad jeg hører fra andre) ![]()
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Moderator
Hvis/Når der kommer flere på skribent-holdet, så vil jeg gerne give en hånd med i at lære folk op, i det jeg nu selv har erfaret/kan huske.
Nu er det dog ved at være en lille rum tid siden jeg sidst har arbejdet med at sætte koder ind i indekset, pga. diverse ting, som f.eks. skole, samt computer-problemer. Lige pt. har jeg ikke en computer, og har ikke haft det i omkring en måned. Har dog lige fået et opkald fra ComputerCity, og de siger at min PC burde være klar om 1 uges tid, så mon ikke jeg kan give en hånd med der. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:13.

【ツ】

Linear Mode