|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Ny moderator på Snyd - Soyaman
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så har Snyd.dk forummet fået sig en ny Moderator, der vil hjælpe med at holde forummet rent og overskueligt for jer alle.
Denne gang har vi valgt at udnævne Soyaman til moderator. Soyaman har glædeligvis sagt ja tak til muligheden og er allerede nu ved at sætte sig ind i de nye ting sådan en Demi-God status giver ![]() Så hils alle Soya velkommen som moderator!
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Tillykke, steget rank fra "Respekteret Member", til "Respekteret Moderator"
Ikke hver dag man ser det, kunne huske nogen andre forummer, hvor de valgte nye rand0m personer, og det gik helt forfærdeligt, derfor synes jeg det er cool, at i vægler en ælder, og respekteret mand ![]() Viser bare at Snyd.dk har balance, og styr over tingene -
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
Præcis Sten
Det er ikke så tit vi vælger nye moderators til siden. Jeg vil godt være sikker på det er det rigtige valg fra starten, da moderators får adgang til en del sensitive ting og data. Vi er så heldige at have masser af tid og indlæg til at vurderer hvem der skal have chancen som mods, så det gør heldigvis arbejdet rimelig nemt at få valgt en egnet person til opgaven. Jeg er rigtig godt tilfreds med Soyaman valget
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Velkommen i teamet Soyaman.
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:27.

【ツ】

Ikke hver dag man ser det, kunne huske nogen andre forummer, hvor de valgte nye rand0m personer, og det gik helt forfærdeligt, derfor synes jeg det er cool, at i vægler en ælder, og respekteret mand 

Linear Mode