|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Garry's Mod Server
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er serveren oppe og køre!
IP/Port: 213.229.66.16:27018 Du skal bruge følgende baner for at kunne spille på serveren: ttt_TheThing ttt_canyon ttt_cluedo ttt_icarus ttt_underground ttt_borders ttt_enclave Den kører lige pt. på et gamemode der hedder Trouble in Terroist Town. Der var for mange problemer med at få HL2 Campaign til at virke, så det droppede jeg. Så forsøgte jeg mig med et gamemode der hedder Prop Hunt, men der var en lille fejl som gjorde at det egentligt var ubrugeligt. Og så skiftede jeg over til Trouble in Terroist Town. Jeg overvejer dog at installere en masse Fretta gamemodes, så der vil være mulighed for at skifte imellem en masse forskellige gamemodes blot ved at holde en simpel afstemning inde på serveren ![]() Ved du ikke hvad Garry's Mod er? Kig her: Garry's Mod on Steam Jeg mangler dog idéer fra jer! Hvad kunne I godt tænke jer af gamemodes, addons, scripts, osv. på serveren? Kom med alle jeres forslag, og andet. Jeg tager glædeligt imod dem. I skal også være velkomne til at komme med forslag om andre spil jeg/vi kan hoste servere i, i Snyd.dk's navn.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 18-05-10 kl 08:32. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
uha. det lyder godt
bliver dog svær at finde ud præcis hvad det skulle være der er så mange gamemodes :O
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
OG det bedste tip! Du skal ikke spamme serveren med unødvendige props, som kun admins osv. kan bruge, det er både provo, og mærkeligt for nye, eller normale spillere. Vis man skal sætte forskellige ting ind, skal det være noget alle kan bruge. (Jeg misforstå det)
"The more you sweat in peace, the less you bleed in war" - George S. Patton US general (1885 - 1945) Sidst redigeret af Sten; 17-05-10 kl 14:46. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
hvis det er en RP server du leder efter (engelsk) så prøv at tage et kig på Corestrike Network
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
er er da ikke co-op i half life 2 eller er det hl2d?
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja altså er det ikke rigtig at co-op er altid super
hvor køber man sådan en gmod server med darkrp?
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
vis du mente mig, så kender jeg godt Core, og omkring 1 million andré ^^ Tro mig, jeg er kendt, som en dejlig mingebag Ikke nødvendigvis på Core, men på nogen andre. Tror kun det er RedNation, D3vine, og Core, og ogen andre seriøse servere, jeg faktisk ikke er en mingebag.Og jeg kom med et forslag, ikke et krav. Taizun spurte om nogen ideér, og jeg kom med nogen ![]() (Misforstået)
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Det er HL2 Co-Op, altså hvor man spiller sammen og skal klare selve Half-Life 2
![]() Hvis det var Deathmatch ville jeg bare have købt en server til Half-Life 2: Deathmatch ![]()
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja, men jeg har da prøvet at se om der var co-op i det og der var det ikke og hvad er serverns ip?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:26.

Ikke nødvendigvis på Core, men på nogen andre. Tror kun det er RedNation, D3vine, og Core, og ogen andre seriøse servere, jeg faktisk ikke er en mingebag.

Linear Mode