|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Garry's Mod Server
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det er din routers skyld. Du skal selv opsætte din router så den kan lade andre komme igennem til din server. Det er ikke altid lige let at opsætte sin router til det, især i mit tilfælde, hvor jeg sidder bag både en router og et modem, hvilket benytter sig af en dobbelt NAT opsætning, som er svær at opsætte korrekt.
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Senior Medlem
hvorfor kan man så spille sammen i NTW SC2 og massere af andre spil tror at man også kan det i l4d2 og 1
og vis man kan det i l4d hvorfor så ikke i CSS HL2D og gmod? men er der så nogen der vil lave en guide hvordan man gør det? det kunne være fedt at spille sammen med mine venner i gmod ![]()
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]()
|
Citer:
Prøv disse: 192.168.1.1 192.168.1.2 192.168.2.1 192.168.0.1 Det ville også hjælpe, vis du evt. skrev hvad for en router du har.
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Moderator
L4D2, L4D, Modern Warfare 2, og andre spil der benytter sig af et lignende lobby system, fungerer ikke på samme måde.
I de spil opretter man ikke en dedikeret server, når man laver et spil og inviterer andre til det. Jeg er ikke helt sikker på hvordan systemet fungerer, men jeg kan forestille mig at det er en del af Valve's/Steam's servere de lobbyer kører på, hvilket gør det muligt for andre at spille sammen, hvor man under andre omstændigheder ikke ville være istand til det.
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Moderator
Opdatering!
Serveren er oppe og køre, efter en lang nat af fejlagtige forsøg på at rette problemer her og der. Endte dog ud med blot at skifte til et helt andet gamemode end jeg oprindeligt ville have haft, men det er nu også rimelig sjovt. Se venligst mit første indlæg for mere info ![]()
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Moderator
så er der sat link ind til hjemmesider hvor du downloader de maps der bruges på serveren. (BEMÆRK: serveren er stadigvæk i Beta Stadie)
download filerne, Udpak og placér dem i "Maps" mappen.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]()
|
Jeg har lavet denne Map-Pack, siden det ville være en del nemmere, så behøver man ikke at downloade alle disse maps, hver for sig.
Download Link: peecee.dk | Vis upload Snyd.Dk_Map-Pack.rar GratisUpload.dk | Upload dine filer nemt og gratis her MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Info - Snyd.Dk - Tak fordi du har downloadet denne Map-Pack. Thank you for downloading this Map-Pack. - Dansk: Denne her Map-pack, er lavet til Snyd.Dk's server (IP/Port: 213.229.66.16:27018) styret af Taizun. Instruktioner: 1) Download, og udload mappen, til et sted som du nemt kan huske. 2) Gå ind til din Maps folder, inde i Garrys Mod mappen. (C:\Program Files\Steam\steamapps\USERNAME\garrysmod\garrysmod \maps) 3) Åben mappen (Snyd.Dk Map-Pack) og copy/paste alle banerne ind i "maps" mappen. 4) DONE! Note: Det er ikke os som har lavet disse baner, men nogen professionelle artister, som har brugt lang tid på det. Derfor lad venligst vær, med at stille forskellige spørgsmål vedrørende disse baner. --------------------------------- Engelsk: This Map-Pack, is made to Snyd.Dk's server (IP/Port: 213.229.66.16:27018) driven by Taizun. Instructions: 1) Download, and udload the folder, to somewhere you can easily remember. 2) Go to the main "maps" folder, inside the Garrys Mod Folder. (C:\Program Files\Steam\steamapps\USERNAME\garrysmod\garrysmod \maps) 3. Open the map (Snyd.Dk Map-Pack) and copy/paste all the maps, into the "Maps" folder. 4) DONE! Note: It is not us, who have spend time making this maps. These maps are made by professional artists, who have spent a long time on it. Therefore, please do not ask various questions relating to these courses. Fejl, rettelser osv. Accepteres og kan frit gøres af Admins/Moderators.
"The more you sweat in peace, the less you bleed in war" - George S. Patton US general (1885 - 1945) Sidst redigeret af Sten; 18-05-10 kl 12:35. Grund: Satte lige et til downloadlink op. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:26.

har lige downloadet HL2 co-op så nu kan jeg spille med min lille bror. men hvorfor er det at vis jeg laver en internet server så kan mine venner ikke joine? det kunne godt valuve opdatere der sker i næsten alle deres spil.

Linear Mode