|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Lockerz Invitation
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Jeg tænkte, at jeg vil hjælpe folket med invitationer til lockerz.com. [slettet af admin - du skal ikke bede om folks email]
Hvad er lockerz? Lockerz er en invite-online side, hvor man kan optjene virtuelle point som en eller flere gange om måneden kan byttes til produkter der sendes direkte til din addresse - efter først til mølle princippet. I øjeblikket er der mulighed for at få adgang til en redemption (eller en "restock", altså hvor lageret af varer bliver fyldt op) ved at optjene 200 point inden den 13. april. Det tager blot en dag eller to, alt afhængig hvor meget tid man bruger på det. Så skynd jer! ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 25-04-10 kl 14:26. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Man kan bare gå ind på lockerz.com og invitere sig selv :P
Lockerz : Not a member? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja en af mine venner har også en lockerz, men må indrømme at jeg ikke stoler så meget på dem, selvom jeg har set mange videoer hvor de åbner ting fra lockerz.
Så jeg ved ikke helt.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:26.

Linear Mode