|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
fejl i mit snyd navn!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej vær gang jeg joiner chat-rum siger den fejl i navn eller password
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Det sker der også hos mig, og vil gætte på vi har speciale tegn i vores navn, som serveren ikke kan registrere. Du har fx [DK], jeg har ">>".
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Tror jeg du har ret i stefan.. Anyhow, chatrummet er ikke særlig godt og er et 3. parts program jeg ikke har rådighed over og kan rette i. Så jeg vil ikke bruge tid på at prøve at fikse det.
Når jeg engang skifter hele forummet ud til seneste version, vil jeg prøve at kigge efter en anden og bedre chat mulighed
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
for at sige det på en måde som i kan forstå så har Snydadmin ikke lov til at ændre forskellige indstillinger når det kommer til chat rummet. det er et program han har fundet et andet sted, og for at ændre det skal han kontakte dem der står bag og overtale dem til at gøre alt arbejdet.
som han selv nævner vil han prøve at finde et bedre "Chat-rum" når han skifter forum versionen ud til den nyeste. hvor lang tid det så tager ved jeg ikke
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
Jeg forstå godt hvad han sagde Ville det ikke være muligt at få source code på en eller anden måde? Eller bare lave en IRC channel, eller en anden form for chat.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jo alt er muligt, men jeg driver mere end 70 hjemmesider og har kun 2 hænder. Og da chat ikke lige er en prioritet lige nu i forhold til andre vigtigere emner, vil jeg altså lade det vente til hele forummet en dag bliver opdateret til en ny og ret anderledes version.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:19.

【ツ】

Linear Mode