|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Resize af billeder så designet ikke brydes
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har længe været træt af at nogle billeder der indlejres i forummet er så store at de bryder hele designet.
Såå, det har jeg lavet et fiks på nu så systemet automatisk laver en resized version hvis bredden er mere end 700 pixel. Samtidig burde billederne i indlæg nu være mulige at trykke på for stor størrelse samt man kan rykke rundt med billederne. Ved ikke om jeg har fanget alle bugs, men meld ind hvis du finder nogle. Eksempel: ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
ja. jeg har syntes det var mega irriterende med så store billeder O.o tak for hjælpen!
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
smukt claus. keep it going
elsker alle de her små updates som gør os så forskellige fra andre forums ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Det ser godt ud - så behøver man ikke selv at skulle mindske billedet hvis den er for stort.
![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
ej nu troede jeg lige du havde glemt spilanmeldelser delen xD du er måske ikke så langsom alligevel
![]() dejlig grundig når du laver noget ![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Fedt! Tak for det
nu behøver vi ikke selv at ændre størrelsen på det
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Spilanmeldelserne gemmer jeg til sidst når jeg ved min skabelon er perfekt - eller skal jeg hele tiden rette 2 steder da snydekoder og spilanmeldelser ligger på 2 forskellige blogs ![]()
|
|
![]() |
| Tags |
| opdatering, resize billeder |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:27.

【ツ】

nu behøver vi ikke selv at ændre størrelsen på det

Linear Mode