|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Opdatering af designet på Snyd - marts 2010
| Se Afstemnings Resultat: Stjerner tilbage på snydekoder og kommentarer? | |||
| Stjerner til Snydekoderne - ikke kommentarer |
|
2 | 20.00% |
| Stjerner til kommentarerne - ikke snydekoderne |
|
0 | 0% |
| Stjerner både til snydekoder og kommentarer |
|
8 | 80.00% |
| Deltagere: 10. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey alle,
Ok som i nok har bemærket er der sket en opdatering i nat mht. designet af snyd indekset og forummet. Jeg har skrevet lidt om det her: Opdatering af Snyd: Nyt design | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks - men er lidt halvtræt nu kl 06:18, så vil vente lidt med en større forklaring af opdateringen. Jeg er dog ikke blevet helt færdig, bla. er der flere ting i forummet her der skal justeres mht. størrelser og afstande + popup menuen loader helt skævt lige nu. Men de ting skal jeg nok kigge på de næste par dage og meld gerne ind om ændringerne og fejl du oplever. Bemærk at de fleste nok vil have lidt cache/browser problem her i starten - så hvis hjemmesiden ser rigtig mærkelig ud, så prøv at tømme din cache/cookies (CTRL+SHIFT+DELETE) og refresh hjemmesiden grundigt (CTRL+F5). Derefter burde siden åbne med de nye designfiler. Og da jeg endnu ikke har ændre siden for spilanmeldelser, kan du kigge derind for at sammenligne med det gamle design.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link Sidst redigeret af SnydAdmin; 09-03-10 kl 05:23. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - ANBU
Åhh.. elsker den nye design.
Troede sgu lige jeg var kommet ind på den forkerte adresse da designet ligner gamespot lidt. xD
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 11
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
ah ma gad!
i'm in love... så meget orange og nice style :O det er epic. syntes dog det hele ser lidt småt ud men ellers er det 99% PWNAGE :
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 14
![]()
|
Har dog ikke noget at sige, andet en virkeligt fedt design, elsker Carbon baggrund og selve temaet. Har dog en lille kommentar, nu når alt ser UB3R-PWND ud, så hvad med at updatere logoet lidt, ser lidt træls ud. Men ellers THUMPS-UP!
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
|
Snyd.dk er bare blevet FOR SEJ!!!!!! det er mega cool Design! Elsker det ... Total sygt! det kan ik' blive bedere! eller..joooo..ahh...Måske??. !!
Den for 10/10 af mig!. Seriøst! det er den sejeste Snydekode hjemme side jeg nogen sinde har set!. og som jeg har lagt mærke til meget.. så er det et super nemt sted at søge koder nogle andre snydekode Sider bliver man Totalt ''Lost''det er derfor ingen kan slå snyd.dk Ps: det ser ret cool ud at man kan se svarende længere nede på skærmen det er nice! OG!!! det betyder... NY SIGNATUR!!!! Den skal være så nice!Med Venlig Hilsen- Blackjack-''Let the Cheats be With You'' |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Jeg har fået en smule søvn nu. Tak for alle jeres kommentarer - det varmer at det falder i jeres smag. Og jeg skal nok få rettet meget mere ind, er langt fra færdig med rette siden til (især forummet).
Kom bare med de ting i syntes er forkert og dumt på siden, så vi kan få den lavet så perfekt som muligt. Citer:
Jeg er selv Gamespot fan og har meget længe ville have et design i den stil.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:29.

【ツ】

Troede sgu lige jeg var kommet ind på den forkerte adresse da designet ligner gamespot lidt. xD

:

Linear Mode