|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Steam gruppe - spam bots - vigtigt!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Nogle medlemmer fra Snyd.DK's steam gruppe er blevet hacket ved at få denne besked over steam:
Hello. How are you? I am NVIDIA manager Andrew B. and I'm proud to tell you that today NVIDIA is giving away free online games, only now @ Censoreret Link Det passer ikke... Man kan ikke få gratis steam spil. Lad nu være med at falde for det. Det kan man ikke. Det vil man aldrig kunne og har man aldrig kunne. I skal ikke gå ind på andet end Welcome to NVIDIA - World Leader in Visual Computing Technologies eller dk aldrig stol på .tk hjemmesider.
Sidst redigeret af SnydAdmin; 05-03-10 kl 20:17. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til Duspende |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andrew B. er blevet fjernet fra Steam gruppen.
Jeg fik en besked fra en ven på Steam, som også er med i gruppen, omkring dette. Derefter fik SnydAdmin fjernet Andrew B. fra gruppen. Vi har efterfølgende også rapporteret Andrew B. til Steam Support. Hvis i oplever dette igen, bedes i hurtigst muligt kontakte en af moderatorerne eller SnydAdmin, enten igennem en PM her på forummet, eller igennem en besked på Steam. Alle medlemmer af Snyd.dk Steam gruppen har adgang til at sende beskeder til andre medlemmer, og jeg er stort set på hele dagen, så I vil altid have mulighed for at sende en besked til mig.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 00:27.

Linear Mode