|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Forum på Snyd Forum
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Det hedder vBulletin Purchase vBulletin, the most powerful forum software available. og er ikke helt gratis nej. Mener selve det rå forum koster 2000,- og med en årlig afgift hvis man vil have support via deres forum. Desuden har jeg købt nogle specifikke moduler der også koster lidt. Så det er ikke helt gratis, men absolut et rigtig godt stykke software
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Reklamebannere her på siden.
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja jeg kan med ro i sindet sige at alt indtægt der kommer ind på siden via reklame annoncer, igen skydes ind igen i Snyd.dk domænet. Bla i form af egen dedikeret server, software og meget snart også gaver vi kan bruge til konkurrencer her på siden.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
nu har jeg selv haft et par klaner / guilds og de mangler jo et forum. så jeg bruger Forumup. er der den store forskel at adminstrere et Forumup forum og etvBulletin?
![]() selfølgelig er vBulletin bedre da man jo betaler for det (det er ikke altid sådan med alting ) men syntes nu Forumup er dejlig nemt at styre. kan du forklare lidt hvordan vBulletins forums virker? :O
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Vis du opretter din side med webs.com kan du gratis få et forum. Du kan dog ikke redigere det så meget som fx farver, design eller ikoner, men værd at prøve
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
Der er langt mere funktioner i vB end i forumup, husk at forumup er et forum hvor du registere en forum, men når det er vB skal man selv hoste forummet på egen server/database og dermed har maximum kontrol med forummet - det har man ikke med forumudbydere. ![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
aha. så man "styrer" det på cirka samme måde? og flere funktioner. hva' skulle det f.eks være?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Det kræver en del teknisk viden at få et vBulletin forum til at fungerer godt (vi snakker måneders opsætning / tweaking), men andre forums derude kan opsættes nemt på en dag. Mens mulighederne med forummet er fantastiske - finder nye ting hver eneste gang jeg går i krig med admin-delen. Noget af det jeg rigtig godt kan lide ved vBulletin, er alle de udvidelsesmuligheder der findes. Jeg kan både købe og finde gratis moduler der kan gøre forummet bedre og få det tilrettet præcis efter mine behov, mens man i traditionelle fora ikke har mange muligheder. (fx. vores gratis spil med highscores er et modul) Jeg driver et andet forum her: Dansk Webmaster Debat Forum | Danske Links Forum der er 100% gange nemmere at opsætte og drive, men har så heller ingen muligheder for tilretning, uden selv at skulle omkode "core" af forummet.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:11.

【ツ】

) men syntes nu Forumup er dejlig nemt at styre. kan du forklare lidt hvordan vBulletins forums virker? :O
Linear Mode