|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Nedetid på Snyd
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har været nogle overbelastnings problemer på snyd i dag og jeg er blevet tvunget til at kigge efter ny og mere kraftfuld hosting til siden.
Så bare for at advare jer om at der kan komme nogle dage hvor siden er helt eller delvist nede.. Men no worries, det bliver løst og resultatet skulle gerne blive en endnu hurtigere side.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
det lyder da lidt surt
![]() vi må da håbe for det bedste ![]() held og lykke
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | simon.snyd (10-01-10) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Hey,
Jeg har igennem natten været i gang med at rykke snyd.dk over på en ny server og permanent server. Der er en række ting der kan give fejl i denne proces og regner med at bruge kommende uge på at tune/tweake siden helt ind til denne nye server. Oplever du fejl, problemer eller andet underligt, så skriv lige en kommentar om det her. Jeg vil derefter sørge for at rette det.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Lige pt. kan man ikke få adgang til Snyd.dk, ved at besøge adressen http:*//snyd.dk (Fjern stjernen)
For at få adgang til Snyd.dk, skal man tilføje ''www'', så adressen istedet hedder http:*//www.snyd.dk (Fjern stjernen) ![]() Har før oplevet dette problem, og det blev også hurtigt rettet op igen, så jeg går ikke ud fra at det er noget alvorligt.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja der er kaos lige nu. Serveren har kogt over pga. massivt brug af RAM.
BEMÆRK: Alt data i disse dage risikerer at blive fjernet, mens vi tester rundt med serveren.. LÆG IKKE SNYDEKODE IND og vær beredt på at forum beskeder fra i dag / i morgen måske overskrives.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ok, det er ikke nemt det her.
![]() Der har simpelthen været alt for mange problemer med at få tingene til at spille på den nye server. Hele serveren dør efter et par timers drift pga. noget RAM leak. Så nu er snyd.dk igen igen skiftet over på den gamle server, mens jeg i den kommende tid, via et test domæne vil prøve at grave endnu dybere i koden og prøve at identificere synderen.
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Lyder mærkeligt. Burde ikke være langsommere. Personligt for mig er den blevet hurtigere. (Især i selve snydekode indekset). Kl 11.30 i formiddags fik vi yderligere 2GB ram i serveren, ved ikke om den korte nedetid der har skabt problemerne. Kan du sige mere hvor præcist siden føles langsommere? Er det når du laver specielle ting på siden eller besøger bestemte sider? Så vil jeg grave lidt i det.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:40.

【ツ】

Linear Mode