|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Bekræft snyd på facebook
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
bare lige hurtigt. Kan jeg få jer til at bekræfte at jeg er udgiveren af denne blog her: NetworkedBlogs on Facebook | Snyd.dk og gerne bliv follower også ![]() Og så har vi også en almindelig Facebook profil hvor du kan blive fan af Snyd.dk | Facebook
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 04-01-10 kl 16:18. |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til SnydAdmin | simon.snyd (04-01-10), Soyaman (05-01-10) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Har jeg også.
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jo da det kan jeg godt... Fed måde at reklamere på
Også kan man også tjene penge på det... Men når jeg kommer ind og trykker på "no" hvem skal jeg så skrive som Claus? eller en snyd.dk? eller?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Der burde være en knap hvor du kan bekræfte at han er ejeren. Da jeg har trykket på knappen, kan jeg ikke længere se den. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:10.

【ツ】

Også kan man også tjene penge på det... Men når jeg kommer ind og trykker på "no" hvem skal jeg så skrive som Claus? eller en snyd.dk? eller?

Linear Mode