|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Godt Nytår!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snyd.dk ønsker alle medlemmer, samt besøgende af Snyd.dk, et rigtig godt nytår!
Vi håber at det nye år vil blive endnu federe og sjovere, både på Snyd.dk's vegne, samt på jeres vegne! Hold jer på den sikre side, husk beskyttelsesbrillerne, og ha' en rigtig fed aften/nat! ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Yup!
GODT NYTÅR ALLE SAMMEN!!! ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Godt Nyt År!
men bliver desværre nød til at smide alt maden ud da den ender med at blive et år for gammelt.. think a little bittle. slap dog off mand, det er bare et sæt joke ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja godt nytår allesammen
Håber at 2010 bliver godt... da det er rundt ![]() og hvad er jeres nytårsfortsættere egentlig? Jeg har sådan set ikke nogen udover at prøve at hjælpe snyd.dk lidt mere med at lave videoer ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Godt Nytår.
![]() Vh Ridder Huma
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja rigtig godt nytår til jer alle.
![]() Glæder mig meget til at nappe endnu et godt år med Snyd.dk i jeres selskab - vi har nået utrolig meget bare i 2009. Siden 6/3/2009 hvor vi for alvor lancerede det nye design på snyd har vi allerede fået mere end 11.000 kommentarer i selve snydekode-indekset. Det er helt vildt og fedt at folk er villige til at bidrage med gode råd, rettelser og andet til hvert spil. Og forummet er der dagligt nye gode indlæg fra jer brugere - keep it up guys ![]() Vi har fået en masse gode koder indsendt at jer brugere hvilket vi er rigtig glade for - med en samlet indsats når vi rigtig meget og kan med tiden dække alle de vigtige spil! Og stor tak til moderator teamet der virkelig har givet den en kæmpe skalle - uden jer var dette simpelthen ikke muligt! Der er rigtig meget arbejde med at drive sådan et community og i har alle givet den det i kan og lapper rigtig godt indover hiananden - I har min dybeste respekt guys, you know that ![]()
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
og nå ja jeg vil især give credit til Taizun og daniel for at have lavet en HEL! walktrough video... mens jeg kun lavede små walktroughs gennem mine anmeldelser... thumps op for dem
![]() ![]() ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:10.

think a little bittle. slap dog off mand, det er bare et sæt joke 

【ツ】

Linear Mode