|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
World of Goo - Til en ekstraordinær pris!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I denne uge fejre 2D Boy 1 års jubilæum, idet at World of Goo udkom sidste år, i denne uge.Derfor er det i denne uge muligt at købe World of Goo, til den pris du ønsker det skal koste! Personligt har jeg netop købt World of Goo til sølle $0.01, hvilket svarer til 0.05 Danske Kroner. Desværre er dette tilbud ikke gældende på STEAM, som de fleste nok ville have ønsket. Istedet skal man besøge 2D Boy's hjemmeside, og købe det derfra. Direkte link: 2D Boy: Games Kør lidt ned på siden, og der vil du se et stort banner der siger ''Happy Birthday". Klik på det, og så vil du blive ført videre til PayPal. !!! Forudsætningen for at kunne købe dette spil, er at man har en PayPal konto. !!!Når du har betalt, vil du modtage 2 email's. Den ene vedrørende dit køb igennem PayPal, og det andet, vedrørende spillet.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 15-10-09 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tør godt anbefale spillet.. Er mange timers underholdning i det og til den pris må man ikke lade det gå en forbi.
Jeg lagde desuden nogle video walkthroughs ind her for noget tid siden: World of Goo - Video Walkthroughs (kan se der vist er flere der ikke virker mere, men andre gør)
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:09.

【ツ】
Linear Mode