|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Navigations opdatering
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige kort info om en ændring i navigationen i snyd indekset.(gælder ikke forummet)
Først og fremmest er noget af det blot test og kan hurtigt ændres tilbage, men nye tiltag er som følger:
Koden er i hvert fald blevet trimmet en del med dette, hvilket samtidig burde give bedre hastighed. Ny opdatering, nu til forummet. En bruger gruppe (meget aktive brugere) havde ikke fået defineret Stjerner ved deres profil. Det er nu rettet og alle bør have de korrekte stjerner ved profilen.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 18-08-09 kl 19:46. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
og hvor skulle "DU ER HER" teksten være? kan ikke lige se den...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Hvis du f.eks. går ind på dette link: Playstation Snyd.dk | Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
Så vil du se at der under kolonnen med Konsoller/Platforme, står ''Du er her: Snydekoder » Playstation'' PS: Dropdown menuen kan man stadig finde, under Spilanmeldelser. Er dette meningen, eller bare en forglemmelse? ![]()
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Var selve snyd.dk der var problemet da vi havde op til 10 underkategorier for hver top kategori, så noget nær 90 links der blev "spammet" i koden på hver eneste side i systemet. Google bla. har en henstilling om at man bør ikke have mere end 100 links på hver side (det ramte vi næsten bare med konsol menuen alene) Hvis det over tid viser sig at være en god metode jeg bruger nu, bliver det også indført på spilanmeldelserne.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Det ser godt ud.
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:03.

【ツ】

Linear Mode