|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Til jer der indsender snydekoder
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Til alle jer der indsender snydekoder via forummet, vil jeg gerne have i hurtigt opretter en bruger på selve indekset her -> Opret Indeks Bruger I skal faktisk bare oprette en konto, så vi har jeres navn registreret i det nye system - så vi fremover kan knytte jeres indsendte snydekoder til jeres eget navn. Til dem der gider, må i meget gerne logge ind når i får en email fra systemet med jeres password, og lige udfylde WEBSIDE med jeres link til egen forum profil. I vil bemærke at i ikke kan noget i det nye system, og det er meningen. Er som sagt bare jeres navn vi lige skal have puttet i systemet. Og forresten. Brug det samme navn ved signup som i har her i forummet.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du feks. har en snydekode som så bliver sat op, så vil det ikke stå i SnydAdmin/eller andre's navn. Det vil så stå i dit, hvis du er registeret...
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
HEY DER ER NOGET GALT!!!
jeg har ikke oprettet brugeren endnu men der står at den er oprettet. har du gjort det sysadmin eller hva? for jeg havde også ændret mit email. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ok men fordi jeg lige har ændret min mail til min nye mail ville jeg lige gerne have at i sender en mail til mig om det der WEBSITE noget.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Jeg Har oprettet mig og har sat snyde koder ind Super mario Bros. - Wii (Virtual Console)
|
|
![]() |
| Tags |
| koder, snyde, tilføjer |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:02.

【ツ】

. No panic.

Linear Mode